okey folkens.. det begynder at blive vildt pinligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Magsen

..med alle mine spørgsmål

men det fordi jeg skal til at lave boobie kagen nu (har jeg skulle i flere dage efterhånden) MEN skulle lave den i går og spurgte også i en anden tråd hvordan, men der var ikke nogen der gad svare mig ej okej

MEN, nu vil jeg på trods af det er begyndt at blive mega pinligt det her, spørge jer hvad for nogle bunde jeg skal lave til boobie cake, hvor mange, om der er EN opskrift til hele boobie kagen så jeg er fri for at tage bunde ud og ind osv ?? jeg vil lave en der har boobies og mave (ikke dem med hjerteform )

Kan i hjælpe mig? :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Den lykkelige

Jeg har lavet en babsekage med krop og ikke som hjerte.. Der fandt jeg bare en opskrift som virkede god.. den var til alm. runde bunde.. Gangede den så op og lavede i bradebande str. i stedet.. også bagte jeg i 3 omgange.. Men det er slet ikke besværlig synes jeg..

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

Jeg har lavet en babsekage med krop og ikke som hjerte.. Der fandt jeg bare en opskrift som virkede god.. den var til alm. runde bunde.. Gangede den så op og lavede i bradebande str. i stedet.. også bagte jeg i 3 omgange.. Men det er slet ikke besværlig synes jeg..

altså 3 bradebande str?

jeg synes det er lidt besværligt, men jeg er nu også meget doven

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Maggieh skriver:

altså 3 bradebande str?

jeg synes det er lidt besværligt, men jeg er nu også meget doven

Ha ha nej men dem jeg lavede var bare lette synes jeg  Jeg tænkte også først årh nej.. Nej jeg regnede bare ud fra at en opskrift på en alm. runde svarede en brade bande til 2 runde.. Også gangede jeg det med 3.. fordi jeg ville have 3 lag bunde..  altså så i alt gangede jeg opskrift med 6.. Også bagte jeg bare i 3 omgange  Hver skulle kun have 10 min hver.. så det tager ikke lang tid og smager mget bedre hjemmebagt..

Jeg skrev med en herinde fra som sagde jeg kunne bage en "høj" kage også skære den ud til de 3 lag.. Prøvede jeg først men gik slet slet ikke.. Meget lettere at bage dem i 3 omgange og lade dem køle af.. også bage lægge fyld på dem

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

Ha ha nej men dem jeg lavede var bare lette synes jeg  Jeg tænkte også først årh nej.. Nej jeg regnede bare ud fra at en opskrift på en alm. runde svarede en brade bande til 2 runde.. Også gangede jeg det med 3.. fordi jeg ville have 3 lag bunde..  altså så i alt gangede jeg opskrift med 6.. Også bagte jeg bare i 3 omgange  Hver skulle kun have 10 min hver.. så det tager ikke lang tid og smager mget bedre hjemmebagt..

Jeg skrev med en herinde fra som sagde jeg kunne bage en "høj" kage også skære den ud til de 3 lag.. Prøvede jeg først men gik slet slet ikke.. Meget lettere at bage dem i 3 omgange og lade dem køle af.. også bage lægge fyld på dem

haha jeg prøvede også den med den høje kage, det funked sleeet ikke her heller

nårh, jamen så bliver jeg da nødt til at gøre på den måde heh

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Ha ha ok fik lige læst min sidste besked.. det var vist lidt forvirrende.. prøver lige igen..  

Jeg fandt en opskrift som var til en alm. rund lagkage med 3 bunde..

Jeg tænkte så at 2 alm. runde bunde svarede til 1 alm. brade pande str. Så den opskrift jeg havde fundet gangede jeg bare med 2  Så jeg fik hvad der svarede til 6 stk. alm. runde.. Men 3 bradepander..

Fik lige skrevet forkert før..

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

har du btw opskriften på de lækre bunde du beskriver? :p hihi

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Maggieh skriver:

haha jeg prøvede også den med den høje kage, det funked sleeet ikke her heller

nårh, jamen så bliver jeg da nødt til at gøre på den måde heh

Hi hi ja det blev et værre rod også for mig.. Havde hørt jeg bare skulle bryge tråd også trække den igennem kagen så det blev til 3 lag.. Hmmm.. lettere sagt end gjort.. men den knækkede, sprækkede og smuldrede fuldstændig.. Og blev ikke lige tyk i lagene osv  Hi hi så er det trods alt lettere at bage i 3 omgange..

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Maggieh skriver:

har du btw opskriften på de lækre bunde du beskriver? :p hihi

Ja det har jeg.. Prøver lige finde den og skrive.. De er i hvert fald gode.. Og du kan både lave dem som choko og alm. lyse.. Der går lige ti min. så kommer opskriften

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

Hi hi ja det blev et værre rod også for mig.. Havde hørt jeg bare skulle bryge tråd også trække den igennem kagen så det blev til 3 lag.. Hmmm.. lettere sagt end gjort.. men den knækkede, sprækkede og smuldrede fuldstændig.. Og blev ikke lige tyk i lagene osv  Hi hi så er det trods alt lettere at bage i 3 omgange..

her var problemet så at bage dem, jeg har vidst nok brugt en for tyk skål, eller havde de ikke stået længe nok haha

1000 tak, venter spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.