New York Blueberry Cheesecake (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.347 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Caroline86

Vi fejrede min søsters fødselsdag i går og jeg ville lave noget andet end den "klassiske" lagkage med fondant. Desuden skulle den bruges som dessert og der følte jeg at det ville blive for voldsomt med så stor en kage

Jeg besluttede så at lave en cheesecake og da alle elsker blåbær var det oplagt

Desværre hang den lidt i formen (ved ikke hvad der skete), så der er blevet "trukket revner" i den.. Men den smagte stadig fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Ranarupta

Årh! *savle*

Den ser sååå yummy ud!

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Den ser lækker ud. Det kan være jeg snart skal blive "stor" nok til at spise bær.... Kan ikke så godt lide den konsistens de har i kager, men så ser jeg sådan en lækker kage dér, så må jeg vist hellere lære det

Anmeld

24. januar 2011

Caroline86

Ranarupta skriver:

Årh! *savle*

Den ser sååå yummy ud!

den var også riiiiigtigt god

Anmeld

24. januar 2011

Caroline86

Dot D skriver:

Den ser lækker ud. Det kan være jeg snart skal blive "stor" nok til at spise bær.... Kan ikke så godt lide den konsistens de har i kager, men så ser jeg sådan en lækker kage dér, så må jeg vist hellere lære det

uhm, jeg æææælsker bær (også i kage)...

Man kan jo også lave den med alt muligt andet end blåbær tror godt det kunne være lækkert med nogle rabarberstykker eller sådan for at få lidt mere syre i..

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Caroline86 skriver:

uhm, jeg æææælsker bær (også i kage)...

Man kan jo også lave den med alt muligt andet end blåbær tror godt det kunne være lækkert med nogle rabarberstykker eller sådan for at få lidt mere syre i..

Jeg kan også godt lide bær, men når først de er "lavet" så står jeg af om det er i kage eller feks syltetøj det e ligemeget. Men må hellere prøve igen, man er vel blevet  ældre

Anmeld

24. januar 2011

Caroline86

Dot D skriver:

Jeg kan også godt lide bær, men når først de er "lavet" så står jeg af om det er i kage eller feks syltetøj det e ligemeget. Men må hellere prøve igen, man er vel blevet  ældre

hæhæ...

Alternativt kan du da servere de friske bær ved siden af i stedet?

Anmeld

24. januar 2011

Bruus

Caroline86 skriver:

Vi fejrede min søsters fødselsdag i går og jeg ville lave noget andet end den "klassiske" lagkage med fondant. Desuden skulle den bruges som dessert og der følte jeg at det ville blive for voldsomt med så stor en kage

Jeg besluttede så at lave en cheesecake og da alle elsker blåbær var det oplagt

Desværre hang den lidt i formen (ved ikke hvad der skete), så der er blevet "trukket revner" i den.. Men den smagte stadig fantastisk

NOVRA hvor ser den lækker ud

Er det muligt at få opskriften???

Knus

//Mette

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Caroline86 skriver:

hæhæ...

Alternativt kan du da servere de friske bær ved siden af i stedet?

Se det var jo en mulighed Så kunne man måske lokke en opskrift ud af dig??????

Anmeld

24. januar 2011

Nemesis

MUMS så blev man da lige lækkersulten. ELSKER bare cheesecake så du er nødt til at dele opskriften!

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.