Et lille dumt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Lilac

MarieMor skriver:

må ærligt indrømme jeg mener man skal ha' taget dem i en måned før det er sikkert ??

oven idet ammer du så og har du snakket med lægen om at du er startet på p-piller ??

fik selv en lille ekstra blødning 5 uger efter jeg havde født uden at det var mens for der gik flere mdr før der kom noget igen . og til min 8 ugers undersøgelse fik jeg forklaret at alm p-piller godt kan have indvirkning på mælken ..

jeg tror også man skal have taget dem en måned før de er sikre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

MarieMor

Anonym skriver:

Nej jeg ammer desværre ikke mere ville rigtig gerne men fik influenza 3 uger efter fødslen, og de resulterede i at jeg kun havde meget lidt kunne malke 30 ml ud og det var fra begge bryster og kun 1 gang om dagen jeg kunne det..

okay det er jeg da ked af at høre .. men heldigvis klarer børn sig jo helt fint på mme

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jep så skete det i går havde sex med manden for første gang efter fødslen for 6 uger siden..

-mit spørgsmål er: han brugte ikke kondom, jeg er godt nok på p-piller, og har taget dem en lille uge og har lige haft min første mens. sluttede lørdag.
godt nok kom han ikke i mig, men der burde vel ikke være sket noget ?
kan ikke finde noget om det i indlægsseddlen. :s og det er jo længe siden jeg har taget dem sidst.

dumt spørgsmål.. ja det ved jeg men er sku i tvivl

Jeg troede, man skulle tage P-piller i 14 dage før man kunne dyrke ubeskyttet sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.