Et lille dumt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

jep så skete det i går havde sex med manden for første gang efter fødslen for 6 uger siden..

-mit spørgsmål er: han brugte ikke kondom, jeg er godt nok på p-piller, og har taget dem en lille uge og har lige haft min første mens. sluttede lørdag.
godt nok kom han ikke i mig, men der burde vel ikke være sket noget ?
kan ikke finde noget om det i indlægsseddlen. :s og det er jo længe siden jeg har taget dem sidst.

dumt spørgsmål.. ja det ved jeg men er sku i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Rosa

Du skal ikke være nervøs. Hvis du har taget dem hver dag siden første mens-dag så er du home safe 

Anmeld

24. januar 2011

bette

jeg skulle mene du er dækket ind hvis du har taget p-piller i en uge før du havde sex

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Du skal ikke være nervøs. Hvis du har taget dem hver dag siden første mens-dag så er du home safe 

puha lyder godt, er sku ikke lige klar til at blive gravid igen, og da manden spurgte da vi stod op, kom jeg pluselig i tvivl
tak for dit svar

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

jeg skulle mene du er dækket ind hvis du har taget p-piller i en uge før du havde sex

mener jeg også, men da jeg ikke lige kunne læse mig frem til det i indlægsseddlen, blev jeg i tvivl.
-Tak for dit svar.

Anmeld

24. januar 2011

MarieMor

må ærligt indrømme jeg mener man skal ha' taget dem i en måned før det er sikkert ??

oven idet ammer du så og har du snakket med lægen om at du er startet på p-piller ??

fik selv en lille ekstra blødning 5 uger efter jeg havde født uden at det var mens for der gik flere mdr før der kom noget igen . og til min 8 ugers undersøgelse fik jeg forklaret at alm p-piller godt kan have indvirkning på mælken ..

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

MarieMor skriver:

må ærligt indrømme jeg mener man skal ha' taget dem i en måned før det er sikkert ??

oven idet ammer du så og har du snakket med lægen om at du er startet på p-piller ??

fik selv en lille ekstra blødning 5 uger efter jeg havde født uden at det var mens for der gik flere mdr før der kom noget igen . og til min 8 ugers undersøgelse fik jeg forklaret at alm p-piller godt kan have indvirkning på mælken ..

ja det sagde min læge også til mig ? 

Anmeld

24. januar 2011

MarieMor

morethanperfect skriver:

ja det sagde min læge også til mig ? 

ja ,, her bruger vi stadig kondom fordi jeg ikke er til spiral og var ca. en måned på nogle mini-piller som ikke skulle ha nogen indvirkning på mælken men til gengæld nåede jeg at bløde 3 gange i løbet af de 3 uger jeg tog så dem hoppede jeg hurtigt fra igen ..

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

MarieMor skriver:

ja ,, her bruger vi stadig kondom fordi jeg ikke er til spiral og var ca. en måned på nogle mini-piller som ikke skulle ha nogen indvirkning på mælken men til gengæld nåede jeg at bløde 3 gange i løbet af de 3 uger jeg tog så dem hoppede jeg hurtigt fra igen ..

Ja okay .. Men jeg tager osgå minipiller , som før graviditeten .. Det fungerere helt fint , MEN , vi bruger også kondom , netop fordi hun har sagt der er mulighed for at blive gravid indenfor den 1. måned .. Selvom man er på p-piller / minipiller .. 

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

MarieMor skriver:

Nej jeg ammer desværre ikke mere ville rigtig gerne men fik influenza 3 uger efter fødslen, og de resulterede i at jeg kun havde meget lidt kunne malke 30 ml ud og det var fra begge bryster og kun 1 gang om dagen jeg kunne det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.