Hvorfor har jeg ikke fundet denne seng før?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Magsen

iiiiiiiiiiiiih ! sådan en må jeg jo bare have ? den ville være PERFEKT !!

åårh tror lige jeg skal fedte lidt for farmand, måske han kan finde udaf at lave sådan en, det ville da gøre det meget billigere hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

ønskebørn74

Cris skriver:

Jeg var i gang med at finde på noget legetøj og forskellige ting til mine børn på spansk og jeg hyggede med at kikke på forskellige ting (man ved aldrig, om der er pludseligt brug for noget ) og så finder jeg denne her!

http://www.yoshito.es/index.php?main_page=product_info&cPath=5_88&products_id=811

Det er præcis, hvad jeg havde brug for... to gange! Altså! Den har jeg ønsket mig flere gange, men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle. Og nu finder jeg den! Jeg bliver næsten nød til at have nr3, så jeg kan bruge sådan en fin seng

Nå, men jeg tænkte, om der måske er der nogle, som også leder efter sådan noget. Det ser som om det er et tysk produkt,  måske kan man google på tysk (der er et par youtube video nedest, hvor jeg kan se et navn og at den er lavet i Tyskland) Ellers hjælper jeg gerne at bestille det fra Spanien...

sælges også i dk...

http://www.tojbamsen.dk/search.asp?keyword=seng

Anmeld

24. januar 2011

iris-mor

Jamen jeg har da en til salg. Med madras og sengerand (der er både hvid og lyserød) det hvide og sengen er originalt. Kom med et bud - kan muligvis leveres på Sjælland mod betaling.

Vi har bare være så glade for den, den er nemlig uundværelig, og så kan den laves om til bænk eller skrivebord efterfølgende.

ida

Anmeld

24. januar 2011

Brams

Cris skriver:

Jeg var i gang med at finde på noget legetøj og forskellige ting til mine børn på spansk og jeg hyggede med at kikke på forskellige ting (man ved aldrig, om der er pludseligt brug for noget ) og så finder jeg denne her!

http://www.yoshito.es/index.php?main_page=product_info&cPath=5_88&products_id=811

Det er præcis, hvad jeg havde brug for... to gange! Altså! Den har jeg ønsket mig flere gange, men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle. Og nu finder jeg den! Jeg bliver næsten nød til at have nr3, så jeg kan bruge sådan en fin seng

Nå, men jeg tænkte, om der måske er der nogle, som også leder efter sådan noget. Det ser som om det er et tysk produkt,  måske kan man google på tysk (der er et par youtube video nedest, hvor jeg kan se et navn og at den er lavet i Tyskland) Ellers hjælper jeg gerne at bestille det fra Spanien...

Jeg har set den i DK, kan ikke huske om det var Babysam eller Ønskebørns katalog

Anmeld

24. januar 2011

Brams

MoarJ skriver:

Hvor er den altså bare super smart... Ih nu vil jeg da helt vildt overveje at få skaffet sådan en... 

Kan den slet ikke fåes i DK?

Jeg har set den i DK, kan ikke huske om det var Babysam eller Ønskebørns katalog

Anmeld

24. januar 2011

Cris

Ved I hvad, så har jeg bare været dum og blind, for at ikke kunne finde den før... Måske forde jeg ikke har fokuseret nok på den... Men dum og blind har jeg været, yes sir...

Anmeld

24. januar 2011

Pigent

MoarJ skriver:

Hvor er den altså bare super smart... Ih nu vil jeg da helt vildt overveje at få skaffet sådan en... 

Kan den slet ikke fåes i DK?

Har set dem i et babysam katalog engang. Så jo tror godt man kan købe dem i DK(:

Anmeld

24. januar 2011

Gaia

Den har de altså også i ønskebørn Vi har købt en ligende bare andet mærke i babysam "bedside vugge" Den er ok, hvis barnet vil sove i den. Vores datter ville det første lange stykke tid kun ligge helt op ad mig og senere i liften over i bedsiden, men det var først da hun var en tre måneder vi fik gavn af den, sådan lidt... så vi kunne ligeså godt have købt en alm. seng og sparet pengene. Den er dog meget handy nu. Hun kan stadig være i den og da der også kan monteres hjul på den, ja så er det næsten en indendørs barnevogn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.