Hvorfor har jeg ikke fundet denne seng før?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Cris

morethanperfect skriver:

Jeep ! Jeg ærgede mig også da jeg så den !! 

Skynd dig at købe den der brugt! Du har stadig en meget lille en og du har stadig nogle måneder til at bruge den glædeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

morethanperfect

Cris skriver:

Skynd dig at købe den der brugt! Du har stadig en meget lille en og du har stadig nogle måneder til at bruge den glædeligt!

Neej han er snart 3 mdr. og sådan en fin familie vugge nu ... Såå , men jeg køber nok den der til den næste

Anmeld

23. januar 2011

Cris

morethanperfect skriver:

Neej han er snart 3 mdr. og sådan en fin familie vugge nu ... Såå , men jeg køber nok den der til den næste

Ok, jeg har haft den lille ved siden af mig indtil han blev lidt over 7 måneder, hvor han blev flyttet til tremmesengen også ved siden af mig   Den store har været on and off hos os i 19 måneder... Jeg synes, at du har masser af tid, men det er self. op til dig

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Cris skriver:

Ok, jeg har haft den lille ved siden af mig indtil han blev lidt over 7 måneder, hvor han blev flyttet til tremmesengen også ved siden af mig   Den store har været on and off hos os i 19 måneder... Jeg synes, at du har masser af tid, men det er self. op til dig

Heh .. Oscar har sovet i vuggen siden dag et .. .. Og han vil helst ikke sove hos os .. Han har sovet hos os 3 gange tror jeg .. Heh .. 

Anmeld

23. januar 2011

Cris

morethanperfect skriver:

Heh .. Oscar har sovet i vuggen siden dag et .. .. Og han vil helst ikke sove hos os .. Han har sovet hos os 3 gange tror jeg .. Heh .. 

Nå ok, jeg har kun brugt liften om aftenen men midt om natten flyttede jeg dem over til mig, for det gjord amning meget nemmere

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Cris skriver:

Nå ok, jeg har kun brugt liften om aftenen men midt om natten flyttede jeg dem over til mig, for det gjord amning meget nemmere

Ja okay .. Jeg ammer ikke mere , men da jeg gjorde var jeg godt nok også irriteret over jeg skulle ud af sengen hver gang .. Men kan godt se det er meget nemmere når man ammer

Anmeld

23. januar 2011

Cris

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Jeg ammer ikke mere , men da jeg gjorde var jeg godt nok også irriteret over jeg skulle ud af sengen hver gang .. Men kan godt se det er meget nemmere når man ammer

Jaaaaaaaaaa det er det jeg ønskede mig, plads til at sove men alligevel amme under dynen  Jeg ammede begge mine børn om natten indtil de var ca 11 måneder. Men nu er jeg blevet klogere hvis vi en dag beslutter os for nr2

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Cris skriver:

Jaaaaaaaaaa det er det jeg ønskede mig, plads til at sove men alligevel amme under dynen  Jeg ammede begge mine børn om natten indtil de var ca 11 måneder. Men nu er jeg blevet klogere hvis vi en dag beslutter os for nr2

JA ! Vi er alle blevet meget klogere !

Anmeld

24. januar 2011

Isabella_mor

jeg har set den i ønskebørn...!!

Anmeld

24. januar 2011

Kløver

Cris skriver:

Jeg var i gang med at finde på noget legetøj og forskellige ting til mine børn på spansk og jeg hyggede med at kikke på forskellige ting (man ved aldrig, om der er pludseligt brug for noget ) og så finder jeg denne her!

http://www.yoshito.es/index.php?main_page=product_info&cPath=5_88&products_id=811

Det er præcis, hvad jeg havde brug for... to gange! Altså! Den har jeg ønsket mig flere gange, men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle. Og nu finder jeg den! Jeg bliver næsten nød til at have nr3, så jeg kan bruge sådan en fin seng

Nå, men jeg tænkte, om der måske er der nogle, som også leder efter sådan noget. Det ser som om det er et tysk produkt,  måske kan man google på tysk (der er et par youtube video nedest, hvor jeg kan se et navn og at den er lavet i Tyskland) Ellers hjælper jeg gerne at bestille det fra Spanien...

De har en vugge der ligner den, i ønskebørn vi fik den forslået, da jeg var på rundtur i ønskebørn i fredericia, den er rigtig smart Den kostede under 2000, men kan ikke huske prisen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.