Pynt til kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

quar20

mullesmith2 skriver:

Kan man ikke bare bruge alm. marcipan? er det nemt nok at arbejde med så?

Altså jeg er absolut ikke et kagedyr menhar da lavet et par stykker

Men jeg syntes det nemt kan blive fedtet at arbejde med, når man blander marcipan i - men det smager altså bedst med marcipan i.. - Men selvom det bliver fedtet så syntes jeg det er det værd..!! Og syntes tit det kan være svært at glatte små ujævnheder ud når det er ren sugarpaste/fondant, men når man har marcipan i - så syntes jeg det er 10 gange nemmere at glatte dem ud..!! Men det er jo mig det kan jo være anderledes når det er i andre hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

mullesmith2

quar20 skriver:

Altså jeg er absolut ikke et kagedyr menhar da lavet et par stykker

Men jeg syntes det nemt kan blive fedtet at arbejde med, når man blander marcipan i - men det smager altså bedst med marcipan i.. - Men selvom det bliver fedtet så syntes jeg det er det værd..!! Og syntes tit det kan være svært at glatte små ujævnheder ud når det er ren sugarpaste/fondant, men når man har marcipan i - så syntes jeg det er 10 gange nemmere at glatte dem ud..!! Men det er jo mig det kan jo være anderledes når det er i andre hænder

Jeg tror godt nok også jeg vil gøre et forsøg med marcipan i. Man bruger bare almindelig ik? så har jeg noget liggende nemlig

Anmeld

24. januar 2011

quar20

mullesmith2 skriver:

Jeg tror godt nok også jeg vil gøre et forsøg med marcipan i. Man bruger bare almindelig ik? så har jeg noget liggende nemlig

Jo jeg har altid brugt helt almindelig marcipan..!! Også den fra odense ikke den billige - for der kan man se "klumperne" selvom man blander godt med fondant/sugerpaste

Held og lykke og jeg glæder mig til at se billeder

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

quar20 skriver:

Jo jeg har altid brugt helt almindelig marcipan..!! Også den fra odense ikke den billige - for der kan man se "klumperne" selvom man blander godt med fondant/sugerpaste

Held og lykke og jeg glæder mig til at se billeder

Glæder mig godt nok også til at komme igang med de kager men det er jo først til marts så må hellere slå koldt vand i blodet indtil da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.