Pynt til kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

mullesmith2

Jeg skal have dåb d.13 marts og vi bliver 65 gæster, og vi skal selv lave maden og sådan, får dog en masse hjælp så det går nok. Men jeg vil meget gerne lave nogen finde kager til dåben og så kom jeg til at tænke på hvor længe i forvejen kan man lave pynten til kagerne? vil gerne lave sådan nogen legeklodser hvor navnene skal stå på og så ved jeg ikke lige hvad mere jeg vil pynte med, men finder nok på det når jeg skal igang. Vil lave det i sugarpaste eller mmf hedder det vel også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

mullesmith2

Kagedamer???

Anmeld

23. januar 2011

tymini

Halløjsa...

Jamen pynten kan du lave læææænge i forvejen, så gå du bare igang (bundene kan du jo iøvrigt også lave i forvejen og fryde dem ned - de skal bare tages op aftenene før du skal bruge dem og tø op i køleren).

God fornøjelse

Anmeld

23. januar 2011

Christopher&Andreas

mullesmith2 skriver:

Jeg skal have dåb d.13 marts og vi bliver 65 gæster, og vi skal selv lave maden og sådan, får dog en masse hjælp så det går nok. Men jeg vil meget gerne lave nogen finde kager til dåben og så kom jeg til at tænke på hvor længe i forvejen kan man lave pynten til kagerne? vil gerne lave sådan nogen legeklodser hvor navnene skal stå på og så ved jeg ikke lige hvad mere jeg vil pynte med, men finder nok på det når jeg skal igang. Vil lave det i sugarpaste eller mmf hedder det vel også.

hej hej...

skal lave samme som dig gør det bare i MMF

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

tymini skriver:

Halløjsa...

Jamen pynten kan du lave læææænge i forvejen, så gå du bare igang (bundene kan du jo iøvrigt også lave i forvejen og fryde dem ned - de skal bare tages op aftenene før du skal bruge dem og tø op i køleren).

God fornøjelse

Åh jeg glæææder mig. Bestilte alle de ting jeg skal bruge på kagekompagniet.dk igår så skal der modeleres snart hihi

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

gitte&christopher skriver:

hej hej...

skal lave samme som dig gør det bare i MMF

det er det samme tror jeg det der mmf og sugarpaste, har prøvet begge dele

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

Nogen  der har prøvet at blande marcipan og sugarpaste/mmf? Læste man kunne blande det halv halv??

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

mullesmith2 skriver:

Nogen  der har prøvet at blande marcipan og sugarpaste/mmf? Læste man kunne blande det halv halv??

Har ikke selv prøvet det, men har hørt om flere, der har. Det skulle være ok

Anmeld

24. januar 2011

quar20

mullesmith2 skriver:

jep jeg har prøvet det..!! Syntes det smager bedst hvis man blander marcipan i, men igen sugarpaste smager jo ikke skide godt i sig selv, så alt med smag - er godt

Anmeld

24. januar 2011

mullesmith2

quar20 skriver:

jep jeg har prøvet det..!! Syntes det smager bedst hvis man blander marcipan i, men igen sugarpaste smager jo ikke skide godt i sig selv, så alt med smag - er godt

Kan man ikke bare bruge alm. marcipan? er det nemt nok at arbejde med så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.