Hvor meget gøjl har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Zafir

Tulle Mus skriver:

Hehe kan godt lide at du skrive "forholdsvis" lille kommode..  

Ja du siger noget, så mangler man aldrig ønsker..

Hvor tit bager du så kager og til hvad??

Jeg gider nemlig ikke stå og bage en helt masse, hvis det kun er til kæresten (er ikke selv så meget til kage)

Så tit jeg kan I fødselsdagssæsonen er det tit hehe... Men altså, det tager jo tid, at lave en fin én... Så... men så tit jeg kan

Og i øvrigt, så ved man også altid hvad man skal give folk i fødslsdagsgave nu hehe. For de ønsker sig ALTID kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Polkaprik

Tulle Mus skriver:

Uhh shit du har meget...

Det var da helt vildt....  Hvorfor søren bor du så langt væk?? Dig tror jeg sagtens jeg kunne tilbringe en eftermiddag i selvskab med...

Det var da helt enormt, kan du overhovedet købe mere????

Hvilke anledninger laver du så kager til???

Hahaha.. Ork ja der er meget jeg stadig ønsker mig Jeg laver kager til venner, bekendte og så på bestilling, så det ret mange kager efterhånden. Har vel lavet omkring 60 kager siden jeg startede i april sidste år og det tager mere og mere om sig

Og su skal da være velkommen hvis du en dag kommer til min ende af landet

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Jamen så fik du sgu alligevel sparket mig op af sofaen..lol.. Har nu i et stykke tid gået og sagt at jeg også snart skulle have ryddet op i mine kageting og fundet en god plads til dem i køkkenet, men det er indtil nu kun blevet ved tanken... Men ikke mere!!! Så nu har jeg taget nogle billeder.. Synes ikke det ser ud af så meget men det fylder nu alligevel godt og så er der jo alt fondanten osv der også tager godt med plads. Jeg ønsker mig i hvert fald et større køkken

Michelle

Jeg synes godt nok, at dit udvalg minder gevaldigt meget om mit, hi hi hi

Anmeld

24. januar 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Og der er stadig MAAAAANGE ting man gerne vil have fingrene i..hehe

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Og der er stadig MAAAAANGE ting man gerne vil have fingrene i..hehe

Nemlig

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Dot D skriver:

uhuhuhu...
Det var godtnok en anseelig mængde værktøj
Der går et par fødselsdage + jul før jeg når op på jeres niveau, hvad udstyr angår hehe...

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Zafir skriver:

uhuhuhu...
Det var godtnok en anseelig mængde værktøj
Der går et par fødselsdage + jul før jeg når op på jeres niveau, hvad udstyr angår hehe...

Det er også baaare liiiige fordi, når jeg ser noget jeg ønsker mig, så er der altid såååååååååååå lang tid til fødselsdag og jul, hi hi hi, så er jeg jo nødt til at købe det Men det er jo slut nu, det levner SU´en vist ikke plads til

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Dot D skriver:

Det er også baaare liiiige fordi, når jeg ser noget jeg ønsker mig, så er der altid såååååååååååå lang tid til fødselsdag og jul, hi hi hi, så er jeg jo nødt til at købe det Men det er jo slut nu, det levner SU´en vist ikke plads til

Aiii... uha!!! vidste ikk du var under udd....

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Zafir skriver:

Aiii... uha!!! vidste ikk du var under udd....

Hi hi hi, det er jeg heller ikke før på tirsdag der starter jeg på pædagoguddannelsen

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Dot D skriver:

Hi hi hi, det er jeg heller ikke før på tirsdag der starter jeg på pædagoguddannelsen

Nååååååå!! Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.