Hvor meget gøjl har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Bom

Af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig og vide hvor meget udstyr i har til jeres kage bageri???

Jeg har nemlig indtryk af at man kan købe sig fattig på det område..

Hvis gerne billeder af alt jeres udstyr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

HopinWishin

Jeg er først lige startet på det her kage halløj.. og har vildt lyst til at shoppe løs!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2011

Polkaprik

Uhhh... Orker ikke at slæbe alt mit frem og tage billeder, men jeg vil skyde på at jeg har købt for over 10.000 kr Men det er MIN hobby og det er vil ikke anderledes end at smide penge hver måned til en eller anden sportsgren eller hvad man nu har af interesser Så ingen dårlig samvittighed over det..lol..

Michelle

Anmeld

23. januar 2011

Bom

HopinWishin skriver:

Jeg er først lige startet på det her kage halløj.. og har vildt lyst til at shoppe løs!!

Ser spændende ud, hvad er det du for ting du har?? Til at lave blomster og blade med??

Kommer det i sådan nogle smarte kasser så??

Og forresten fedt skilt i baggrunden..

Anmeld

23. januar 2011

Bom

Polkaprik skriver:

Uhhh... Orker ikke at slæbe alt mit frem og tage billeder, men jeg vil skyde på at jeg har købt for over 10.000 kr Men det er MIN hobby og det er vil ikke anderledes end at smide penge hver måned til en eller anden sportsgren eller hvad man nu har af interesser Så ingen dårlig samvittighed over det..lol..

Michelle

Denne smiley siger vist det hele..

Det var da helt vildt, men ja du har ret i at folk smider penge efter andre ting..

Ville ønske jeg fik tid til at lære det ordenligt og få gjort noget mere ved mit bageri, for elsker og bage kage, franskbrød og boller, MEN gider ikke selv spise det..  Jo boller og så'n, men ikke kage..

Hvis du en dag for tid, kunne jeg da godt tænke mig og se din formue..

Anmeld

23. januar 2011

Zafir

Øhhh.... hehehehe... Det griber jo om sig

Jeg har en (forholdsvis)lille kommode fyldt, + en hylde + en hylde i køleskabet heheh...

Men tilgæld ved man ALTID hvad man skal ønske sig i julegave og fødselsdagsgave, når man er begyndt med det der kagehejs

Anmeld

23. januar 2011

Bom

Zafir skriver:

Øhhh.... hehehehe... Det griber jo om sig

Jeg har en (forholdsvis)lille kommode fyldt, + en hylde + en hylde i køleskabet heheh...

Men tilgæld ved man ALTID hvad man skal ønske sig i julegave og fødselsdagsgave, når man er begyndt med det der kagehejs

Hehe kan godt lide at du skrive "forholdsvis" lille kommode..  

Ja du siger noget, så mangler man aldrig ønsker..

Hvor tit bager du så kager og til hvad??

Jeg gider nemlig ikke stå og bage en helt masse, hvis det kun er til kæresten (er ikke selv så meget til kage)

Anmeld

23. januar 2011

HopinWishin

Tulle Mus skriver:

Ser spændende ud, hvad er det du for ting du har?? Til at lave blomster og blade med??

Kommer det i sådan nogle smarte kasser så??

Og forresten fedt skilt i baggrunden..

De lyserøde bokse er nogle jeg købte - sammen med de andre ting, på dinkage.dk De koster 25 kr og jeg er fan af alt der er lyserødt Jeg har udstikkere til blomster og til blade, bogstaver og tal.. og så ellers sån et start værktøjssæt til 50 kr.

Men jeg mangler maaange ting hvis jeg skal være rigtig prof.

- det kommer sikkert hen ad vejen

Anmeld

23. januar 2011

Polkaprik

Tulle Mus skriver:

Denne smiley siger vist det hele..

Det var da helt vildt, men ja du har ret i at folk smider penge efter andre ting..

Ville ønske jeg fik tid til at lære det ordenligt og få gjort noget mere ved mit bageri, for elsker og bage kage, franskbrød og boller, MEN gider ikke selv spise det..  Jo boller og så'n, men ikke kage..

Hvis du en dag for tid, kunne jeg da godt tænke mig og se din formue..

Jamen så fik du sgu alligevel sparket mig op af sofaen..lol.. Har nu i et stykke tid gået og sagt at jeg også snart skulle have ryddet op i mine kageting og fundet en god plads til dem i køkkenet, men det er indtil nu kun blevet ved tanken... Men ikke mere!!! Så nu har jeg taget nogle billeder.. Synes ikke det ser ud af så meget men det fylder nu alligevel godt og så er der jo alt fondanten osv der også tager godt med plads. Jeg ønsker mig i hvert fald et større køkken

Michelle

Anmeld

23. januar 2011

Bom

Polkaprik skriver:

Jamen så fik du sgu alligevel sparket mig op af sofaen..lol.. Har nu i et stykke tid gået og sagt at jeg også snart skulle have ryddet op i mine kageting og fundet en god plads til dem i køkkenet, men det er indtil nu kun blevet ved tanken... Men ikke mere!!! Så nu har jeg taget nogle billeder.. Synes ikke det ser ud af så meget men det fylder nu alligevel godt og så er der jo alt fondanten osv der også tager godt med plads. Jeg ønsker mig i hvert fald et større køkken

Michelle

Uhh shit du har meget...

Det var da helt vildt....  Hvorfor søren bor du så langt væk?? Dig tror jeg sagtens jeg kunne tilbringe en eftermiddag i selvskab med...

Det var da helt enormt, kan du overhovedet købe mere????

Hvilke anledninger laver du så kager til???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.