Jeg ville aldrig kunne have undværet min barnevogn. Jeg synes, at vores pige ligger 100 gange bedre og behageligt i en barevogn end vores klapvogn. Måske har det også været fordi vores pige har brugt barnevognen til at sove middagslur i helt indtil hun ikke sov mere om dagen (hvor nogle jo sover i deres seng også om dagen) Men for os, har det derfor været rigtig, rigtig meget hun har sovet i barnevognen. Og da det jo gerne er fra halvanden til 2 en halv time de sover om dagen, ja så synes vi, at det var vigtigt at hun lå godt. Til gengæld købte vi den så bare brugt så den ikke var så dyr, og det samme med klapvognen. Vi har ikke brugt klapvognen så meget, da hun næsten lige fra starten hellere ville gå. (vi har også bil, så kunne forestille mig, at med offentlig transport osv, bruger man den endnu mere) Vi har kun brugt klapvognen hvis vi skulle gå langt (lange ture osv) små ture i parken, ud og handle osv har hun altid selv gået.
Med hensyn til voksien. Så har vi begge dele. Og jeg må tilstå (til forundring af mange) at jeg altid bedre har kunne lide den "uorginale" slee-bii. Den var så blød og kunne snøeres helt ind til hendes lille krop hvor i mod den anden (originale) var mere stiv i det og der var derfor altid for meget plads rundt om hende da hun var helt lille. Skal dog siges at den originale voksi har nogle år på bagen så ved ikke om de nye er anderledes. Jeg købte min slee-bee for 300 kr eller lign. på dba. Men selvfølgelig hvis du skal bruge den i en klapvogn istedet for en barnevogn er voksien sikkert bedre, da den er lavet af et materiale som vist varmer mere.
Håber du finder en god løsning til det hele.
Anmeld