Feber igen-igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

klmf

ESV skriver:

jamen op og ned siden ca midten af nov. dog med "alvorlig" sygdom ind imellem. En infektion de ikke kunne finde som fik hende indlagt og en lungebetændelse til nytår. og nu har hun haft feber igen igen siden torsdag aften der svinger mellem 39,7 og 38,3.

Jo det er bare MEGA frustrerende at hun ikke bare kan være frisk og have det godt!!!

Det er også længe da... Da Oliver var tæt på at have 42 i feber mellem jul og nytår, ringede jeg til børneafdelingen hvor vi lige havde været indlagt, og fik at vide det var meget normalt for små børn at have så høj feber... Det er helt ufatteligt hvad de kan holde til de små basser.

Vi må krydse fingre for snarlig bedring til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bede om et infektionstal. Det er kun et lille prik i fingeren.

Lina havde feber on and off i ca. 8 dage og jeg fik afvide, at det var en virus (hun hostede rigtig meget). Jeg kunne hører, at der sad noget og da jeg var til lægen for 3 gang indenfor de 8 dage tog de hendes infektionstal og det var på 130 (kan ikke huske om det er 7 eller 8 det skal ligge på) og det var så lungebetændelse

Anmeld

23. januar 2011

klmf

Har lige været i bad og udtænkt en plan

Når den der med virus nok uundgåeligt dukker op, så vil jeg spørge, hvad han baserer det på eftersom der hverken er set normal CRP og normale leukocytter (og måske også et røntgen af thorax). Det er da minimum man kan kræve for at sige det er en virus! Så må vi se hvad der så sker...

Skal vist bare lære at snakke med vores læge som jeg snakker med mine kolleger, der plejer jeg jo ikke at have problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.