lotchen skriver:
altså, når jeg har læst hvad I har været igennem med en dreng, der ikke vil spise, så efterlader det ikke meget håb for lægebesøget når man man har en lille tyk basse, der ikke sådan lige giver op på sin mad og sin mælk
Men må tage det som det kommer. Hvad er mbl-mangel?? Kan ikke lige regne den forkortelse ud??
Det gør mig simpelthen så ked af at læse om jeres kamp med den vægt. Ingen tvivl om han er den lækreste, skønneste lille dreng, men I kan jo ikke undgå at være bekymrede når ingen kan give et svar og en løsning på problemet. Tænker faktisk tit på ham, når Oliver sidder og kværner en kæmpe portion et-eller-andet eller banan nummer 3 på en dag (er frugt-junkie) - at hvor skal jeg dog bare være glad for at det kører uden problemer. Det er da utroligt han taber sig, hvis han spiser mere. Håber snart der kommer en positiv ændring i vægt- og vækstkurven
Det er for at se om han har en imundefekt, der kan svaret nogen gange findes - da de også er ret syge konstant.
Men igen så er der også mega meget lort i luften af alt mulig for tiden. Her ligger den nærmeste familie både med kold lungebetændelse - snot osv. I start af år havde vi alle omgangs syge, pyh... Frederic der aldrig har været mere syg end bare alm små forkølelser og så se hans krop bare mavekrampe da der hverken var væske eller mavesyre tilbage.
Er da slet ikke misundelig, slet ikke.
Det mest utrolige var skisme da han blev udskrevet i dec og han der også havde tabt sig. De havde ham på 3 vægte, for det kunne han da umuligt... Der var vi også til opfølgning den 4 jan på børne afd.
Tak, heldigvis 'fejler' resten af ham intet. Men han har også sit 'hovedmåltid' i dp - så hende skal vi også have snakket med ang kost til frederic, suk. Hende der bare bager og laver alt mad selv drenge banden. Her har vi fået at vide at vi skal holde igen med frugt og grønsager - ingen kerner eller groft brød og ud med knækbrød osv. Ind med digestive - pasta - kødsovs - hvidt brød med smør og chokolade. Jo jo, ham lægen havde mange gode råd og ide'er - men problemet er bare at han ikke gider det.
Igår laved jeg bøf i ovn med rodfrugter - løg og madlavningsfløde. Fik most hans kartofler med en ordenligt gang 'sovs' og smør. Og idag fik vi ovnbagt mørbrad med porre - løg og madlavnings fløde. Han ville kun have 5 grønne pasta skruer og det var det hele. Så det handler om at det lidt han får ned bare er en bombe.
Anmeld