Luffer til af tage uden på tøjet hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

B&J

Fisenberg skriver:

nu ved jeg godt du siger vandtætte men har du prøvet sådan nogle på ham?? for det har jeg på tinke også da hun var 10mdr og hun blev tosset, så jeg har gjordt det at jeg har købt ind i h&m de der strik vanter (både luffer og fingervanter) og rigtig mange af dem jeg har gerne fire stykker i lommen og hun synes det er så fedt især fingervanterne (mor er ikke lige så begejsteret) men hun kan stadig mærke det hele med dem på og de hjælper jo lidt selvom det ikke er optimalt

ja ved ikke om jeg var til hjælp men synes bare jeg ville give mit med

skal lige siges han hader af have vanter på har nogle uden figer og en med tommel tot han hader dem... men det er jo så han ikke får våde hænder og fryser når de skal ud og lege og ikke blive for kold for her på det sidste har de smittet hinanden som jeg ved ikke hvad nede i dagplejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

millesofie

B&J skriver:

skal lige siges han hader af have vanter på har nogle uden figer og en med tommel tot han hader dem... men det er jo så han ikke får våde hænder og fryser når de skal ud og lege og ikke blive for kold for her på det sidste har de smittet hinanden som jeg ved ikke hvad nede i dagplejen

de er altså super gode de fingervanter *(dem til alle fingerne) de har i h&m min pige bliver tosset hver gang jeg giver hende vanter på men med dem her kan jeg få hendes opmærksomhed væk ved at give hende noget i hånden og så glemmer hun at hun har dem på, det er godt nok besværligt men det giver pote

de har to slags i h&m str o-1år (svære at finde) og 1-4år ta de mindste du kan finde hvis du tar turen forbi de sidder tættere og bedre på hånden

men held og lykke

ps jeg har et par af de der vandtætte i lilla fra mikkeline hvis du vil ha dem kan du få dem for 50kr incl porto

Anmeld

23. januar 2011

B&J

Fisenberg skriver:

de er altså super gode de fingervanter *(dem til alle fingerne) de har i h&m min pige bliver tosset hver gang jeg giver hende vanter på men med dem her kan jeg få hendes opmærksomhed væk ved at give hende noget i hånden og så glemmer hun at hun har dem på, det er godt nok besværligt men det giver pote

de har to slags i h&m str o-1år (svære at finde) og 1-4år ta de mindste du kan finde hvis du tar turen forbi de sidder tættere og bedre på hånden

men held og lykke

ps jeg har et par af de der vandtætte i lilla fra mikkeline hvis du vil ha dem kan du få dem for 50kr incl porto

det skal jeg huske med de finger vanter for daniel elsker også af have noget i hænderne

og lilla der hopper jeg fra er ikke så god til lille over for min søn selv om det endelig ikke er en pige farve

Anmeld

23. januar 2011

millesofie

B&J skriver:

det skal jeg huske med de finger vanter for daniel elsker også af have noget i hænderne

og lilla der hopper jeg fra er ikke så god til lille over for min søn selv om det endelig ikke er en pige farve

ja det var også et sats nogle synes det er en pigefarve andre en drengefarve og nogle synes den er unisex

men held og lykke de er jo nogle banditter de små

Anmeld

23. januar 2011

B&J

Fisenberg skriver:

ja det var også et sats nogle synes det er en pigefarve andre en drengefarve og nogle synes den er unisex

men held og lykke de er jo nogle banditter de små

hihihih det er ikke ordet griner.. selv om daniel ligger syg kravler han rundt i hele lejligheden hihihihi og går med sin gå vogn den får ikke for lidt og ind i mellem er vi lidt modig og går 2-3 skridt hihihih

Anmeld

23. januar 2011

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

skal vist i az eller føtex når vi er raske her hjemme 

Ja det synes jeg du skal tage óg gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.