Luffer til af tage uden på tøjet hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

B&J

nu har jeg kigget rudt omkring men virkelig svært af finde luffer min dreng kan få på når han skal ud og lege og gerne kravle med på i størrelse 10md ca 74 gerne sorte vand tæt nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

JulieE

Mikkline og Minymo laver nogel rigtig gode nogen... Minymo kan du få ved ømnskebørn og Mikkline ved babysam

Anmeld

23. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Mikkline og Minymo laver nogel rigtig gode nogen... Minymo kan du få ved ømnskebørn og Mikkline ved babysam

har lige været inde på deres side og der er ingen luffer i min søns størrelse

Anmeld

23. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

Vi havde nogen gode nogen fra Mikkline, men de er lige blevet væk i børnehaven. Så jeg har været på jagt efter nogen nye og kunne kun finde nogen i Føtex

Anmeld

23. januar 2011

JulieE

B&J skriver:

Pas så Prøv at tjekke andre steder. Mener man kan få den ned til omkring  str 74eller 80, men jeg er ikke sikker Problemet er nok at de er udsolgt på her tidspunkt. Prøv evt at kigge på trendsales

Anmeld

23. januar 2011

B&J

MoarHvidovre skriver:

Vi havde nogen gode nogen fra Mikkline, men de er lige blevet væk i børnehaven. Så jeg har været på jagt efter nogen nye og kunne kun finde nogen i Føtex

så må vi i føtex.... han øver sig i af gå nemlig hverdag så det er jo en god ting han får luffer på ude så han kan kravle og stå op af ting og øve

Anmeld

23. januar 2011

B&J

JulieE skriver:

Pas så Prøv at tjekke andre steder. Mener man kan få den ned til omkring  str 74eller 80, men jeg er ikke sikker Problemet er nok at de er udsolgt på her tidspunkt. Prøv evt at kigge på trendsales

jaaa

Anmeld

23. januar 2011

millesofie

nu ved jeg godt du siger vandtætte men har du prøvet sådan nogle på ham?? for det har jeg på tinke også da hun var 10mdr og hun blev tosset, så jeg har gjordt det at jeg har købt ind i h&m de der strik vanter (både luffer og fingervanter) og rigtig mange af dem jeg har gerne fire stykker i lommen og hun synes det er så fedt især fingervanterne (mor er ikke lige så begejsteret) men hun kan stadig mærke det hele med dem på og de hjælper jo lidt selvom det ikke er optimalt

ja ved ikke om jeg var til hjælp men synes bare jeg ville give mit med

Anmeld

23. januar 2011

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

nu har jeg kigget rudt omkring men virkelig svært af finde luffer min dreng kan få på når han skal ud og lege og gerne kravle med på i størrelse 10md ca 74 gerne sorte vand tæt nogle der kan hjælpe

A-Z... der fandt jeg nogle super til asta.. de har i mange farver

Anmeld

23. januar 2011

B&J

Mor-til-asta-09 skriver:

A-Z... der fandt jeg nogle super til asta.. de har i mange farver

skal vist i az eller føtex når vi er raske her hjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.