Tja, sådan nogle er der alle steder, desværre.
I slutningen af nov. 'solgte' jeg et sæt juletøj til en bruger herinde. Hun påstod at pengene var overført, men jeg havde ikke modtaget nogen, så skrev hun at hun var kommet til at overføre pengene til en forkert konto, men hun ville få banken til at rette fejlen, der skete stadig ikke noget, så siger hun at nu har hun snakket med banken og pengen burde været gået ind, men det gjorde de ikke. Heldigvis nåede jeg ikke at sende hende tøjet, men jeg kan jo ikke sælge det til en anden, da det jo var JULE tøj. Øv, havde hun bare sagt fra med det samme, have jeg jo sagtens kunne sælge sættet i løbet af december måned.
En anden køber herinde ville købe noget tøj men havde ikke lige penge, om jeg kunne holde tøjet til hende en måned, for så havde hun penge. Det gjorde jeg, måneden efter havde hun igen ikke nogen penge men ville gerne have at jeg holdt tøjet for hende igen, og sådan blev hun ved i 3 mdr. Så valgte jeg at sætte det til salg igen!
På trendsale har jeg oplevet at blive kontaktet af en købe der ikke havde fået sin vare. Vi blev enige om at jeg skulle tilbagefører pengene. (hun oprettede en annonce, som jeg så svarede på og så kunne hun sende en ts til mig og så kunne jeg sætte pengene ind på hendes ts-konto). Det tog lige lidt tid at komme igennem den manøvre, og den dag jeg skulle sætte pengene ind, så modtog det tøj hun havde købt. Det kom i en Postdanmark konvolut, og der stod udenpå: åbnet af postdanmark, indhold: babytøj. Jeg ved ikke lige hvad der er sket der, men det var dejlgit at køber var så ærlig at sige at hun faktisk have modtaget tøjet, og ikke bare scorede både tøj og penge.
Anmeld