Trendsales....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

morethanperfect

Sabina92 skriver:

jeg plejer at tjekke hver gang men hun havde kun gode, så kan jeg ikke rigtig gå efter andet desværre.

Nej det er selvfølgelig rigtigt .. Hmm .. Hvor er det skide irriterende ! 

Jeg ville også melde hende til support !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mie A

Sikke noget møj!! Jeg havde en lignende oplevelse med en på trendsales. Hun blev også meldt til support og jeg fik endelig min vare - da der var gået over 2 måneder!!

Da jeg så ville give hende en negativ karakter - så kunne dette ikke lade sig gøre, da der var gået over 1 måned!! Arghhhhh... jeg var rasende - så jeg giver intet for deres karaktersystem!!

Anmeld

23. januar 2011

Dictes mor

Jeg er igang med en sag, der er præcis ligesådan. Købte en flyverdragt til min pige, som bare aldrig kom. jeg har meldt hende til support, som kører sagen for mig. Lige før jul meddelte hun, at hun nu havde overført pengene til min konto, men der var ingen, så skriver hun til support den 20, at hun ikke kan overføre dem før den 20 januar, da hun ingen penge har. Hun bliver ved med at sige, at hun har overført pengene eller sendt dragten, for et par dage senere at sige, at det har hun ikke alligevel.. Det er frustrerende, så jeg kan godt forstå det du går igennem ligenu. Den her sag har kørt siden oktober... jeg tror aldrig, at jeg får pengene igen.

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

Dictes mor skriver:

Jeg er igang med en sag, der er præcis ligesådan. Købte en flyverdragt til min pige, som bare aldrig kom. jeg har meldt hende til support, som kører sagen for mig. Lige før jul meddelte hun, at hun nu havde overført pengene til min konto, men der var ingen, så skriver hun til support den 20, at hun ikke kan overføre dem før den 20 januar, da hun ingen penge har. Hun bliver ved med at sige, at hun har overført pengene eller sendt dragten, for et par dage senere at sige, at det har hun ikke alligevel.. Det er frustrerende, så jeg kan godt forstå det du går igennem ligenu. Den her sag har kørt siden oktober... jeg tror aldrig, at jeg får pengene igen.

Det er så typisk. Jeg stopper med at handle derinde nu. Har også købt en legetøjsbøjle af en derinde, hun sendte den for 3uger siden, men den er ikke dukket op endnu.

Anmeld

28. januar 2011

Darling<3

Sabina92 skriver:

Jeg havde købt en kjole af en derinde men den dukkede aldrig op, jeg har så fået overført pengene tilbage på min konto, men det tog virkelig sin tid før der skete noget, lige meget hvor meget jeg skrev..

Jeg har så endnu ikke modtaget nogen penge fra hende og sender så mit konto nr. osv igen. Nu her efter 2 mdr næsten..

Hun svare så på min mail hvorfor jeg sender min bankoplysninger igen og penge måske også er blevet væk??

Rigtig provokende skrevet synes jeg.. Hvad stiller jeg lige op nu? det er alligevel næsten 300kr..

Hvis du ikke kan bevise det, så ser du aldrig dine penge igen

Jeg ville købe hårfarve inde på trenden, overførte 500 kr til sælger, har aldrig set skyggen af farven eller mine penge..

Hun sælger ELUMEN hårfarve, hedder Mette, mere kan jeg desværre ikke huske:/

Support vil intet gøre ved min sag, Mette benægter alt har ikke været derinde siden, og det var i April..

Anmeld

28. januar 2011

Darling<3

Sabina92 skriver:

Jeg havde købt en kjole af en derinde men den dukkede aldrig op, jeg har så fået overført pengene tilbage på min konto, men det tog virkelig sin tid før der skete noget, lige meget hvor meget jeg skrev..

Jeg har så endnu ikke modtaget nogen penge fra hende og sender så mit konto nr. osv igen. Nu her efter 2 mdr næsten..

Hun svare så på min mail hvorfor jeg sender min bankoplysninger igen og penge måske også er blevet væk??

Rigtig provokende skrevet synes jeg.. Hvad stiller jeg lige op nu? det er alligevel næsten 300kr..

Jeg ville købe hårfarve inde på trenden, overførte 500 kr til sælger, har aldrig set skyggen af farven eller mine penge..

Support vil intet gøre ved min sag, Mette benægter alt har ikke været derinde siden, og det var i April..

Anmeld

28. januar 2011

Mumto3

Tja, sådan nogle er der alle steder, desværre.

I slutningen af nov. 'solgte' jeg et sæt juletøj til en bruger herinde. Hun påstod at pengene var overført, men jeg havde ikke modtaget nogen, så skrev hun at hun var kommet til at overføre pengene til en forkert konto, men hun ville få banken til at rette fejlen, der skete stadig ikke noget, så siger hun at nu har hun snakket med banken og pengen burde været gået ind, men det gjorde de ikke. Heldigvis nåede jeg ikke at sende hende tøjet, men jeg kan jo ikke sælge det til en anden, da det jo var JULE tøj. Øv, havde hun bare sagt fra med det samme, have jeg jo sagtens kunne sælge sættet i løbet af december måned.

En anden køber herinde ville købe noget tøj men havde ikke lige penge, om jeg kunne holde tøjet til hende en måned, for så havde hun penge. Det gjorde jeg, måneden efter havde hun igen ikke nogen penge men ville gerne have at jeg holdt tøjet for hende igen, og sådan blev hun ved i 3 mdr. Så valgte jeg at sætte det til salg igen!

På trendsale har jeg oplevet at blive kontaktet af en købe der ikke havde fået sin vare. Vi blev enige om at jeg skulle tilbagefører pengene. (hun oprettede en annonce, som jeg så svarede på og så kunne hun sende en ts til mig og så kunne jeg sætte pengene ind på hendes ts-konto). Det tog lige lidt tid at komme igennem den manøvre, og den dag jeg skulle sætte pengene ind, så modtog det tøj hun havde købt. Det kom i en Postdanmark konvolut, og der stod udenpå: åbnet af postdanmark, indhold: babytøj. Jeg ved ikke lige hvad der er sket der, men det var dejlgit at køber var så ærlig at sige at hun faktisk have modtaget tøjet, og ikke bare scorede både tøj og penge.

Anmeld

28. januar 2011

Sabina92

Honnie's Wife:) skriver:

jeg har heldigvis  fået lidt af pengene igen, men det er stadig surt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.