Trendsales....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Sabina92

Jeg havde købt en kjole af en derinde men den dukkede aldrig op, jeg har så fået overført pengene tilbage på min konto, men det tog virkelig sin tid før der skete noget, lige meget hvor meget jeg skrev..

Jeg har så endnu ikke modtaget nogen penge fra hende og sender så mit konto nr. osv igen. Nu her efter 2 mdr næsten..

Hun svare så på min mail hvorfor jeg sender min bankoplysninger igen og penge måske også er blevet væk??

Rigtig provokende skrevet synes jeg.. Hvad stiller jeg lige op nu? det er alligevel næsten 300kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

morethanperfect

Sabina92 skriver:

Jeg havde købt en kjole af en derinde men den dukkede aldrig op, jeg har så fået overført pengene tilbage på min konto, men det tog virkelig sin tid før der skete noget, lige meget hvor meget jeg skrev..

Jeg har så endnu ikke modtaget nogen penge fra hende og sender så mit konto nr. osv igen. Nu her efter 2 mdr næsten..

Hun svare så på min mail hvorfor jeg sender min bankoplysninger igen og penge måske også er blevet væk??

Rigtig provokende skrevet synes jeg.. Hvad stiller jeg lige op nu? det er alligevel næsten 300kr..

Hun har ikke overført dem så ..

Penge kan ikke bliver væk når man overfører dem i banken ..

Anmeld

23. januar 2011

Noneother

Melder hende til support?

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

morethanperfect skriver:

Hun har ikke overført dem så ..

Penge kan ikke bliver væk når man overfører dem i banken ..

Nemlig og jeg kan oplyse på min bankudtog at der ikke er gået penge ind d. 5-1-11 som hun skriver i mail at hun har??

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Sabina92 skriver:

Nemlig og jeg kan oplyse på min bankudtog at der ikke er gået penge ind d. 5-1-11 som hun skriver i mail at hun har??

Ja , meld hende til support .. Husk og tjekke deres bedømmelser før du køber noget .. Der er nogle der er nogle sv*n ... 

Anmeld

23. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Sabina92 skriver:

Jeg ville melde hende til support, og evt. true hende med en politianmeldelse!

Håber virkelig du får dine penge igen!

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg ville melde hende til support, og evt. true hende med en politianmeldelse!

Håber virkelig du får dine penge igen!

det troede jeg faktisk ikke jeg kunne, jeg får fat i min bankpapir imorgen, hun må jo også kunne vise hun virkelig har overført dem? Altså hvis du hun har vel og mærket.

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

morethanperfect skriver:

Ja , meld hende til support .. Husk og tjekke deres bedømmelser før du køber noget .. Der er nogle der er nogle sv*n ... 

jeg plejer at tjekke hver gang men hun havde kun gode, så kan jeg ikke rigtig gå efter andet desværre.

Anmeld

23. januar 2011

LauraLW

har du kigget på andre datoer også? der kan jo godt gå et par dage ved sådan en bankoverførelse. Ellers ville jeg også melde hende.

Anmeld

23. januar 2011

Sabina92

LauraLW skriver:

har du kigget på andre datoer også? der kan jo godt gå et par dage ved sådan en bankoverførelse. Ellers ville jeg også melde hende.

Ja det har jeg..

Jeg prøver at ringe til min bank imorgen for at være 110% sikker.

det er rigtig øøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.