Nogen der har rejst med Atlantis med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Mussen2

DK skriver:

Hej

Tilføjede lige lidt ekstra til mit svar som du ikke fik med, he he

Jamen vi fløj fra Billund begge gange og har ALTID siddet sammen. Dem der rejste 4 personer fik sæder to og to, når der var børn med!

Du får lige lidt billeder fra det sidste hotel vi var på, det jeg henviser til i det første svar! Det var altså et dejligt hotel med en KANON service. Vi fik et værelse vi ikke kunne lide, og vi fik bare straks et nyt det sted hvor vi hellere ville bo (de havde lagt os lidt langt væk for at være i "ro" pga. vi havde Kirstine med og vi ville hellere bo midt i hotellet) Men det var slet ikke et problem og de fik deres folk til at flytte vores bagage osv!

Vi rejste fra 8 marts og en uge frem og vejret var PERFEKT. Sådan lige 30 grader, men på en rigtig behagelig måde da luften er så tør!

Forresten jeg var lige inde og se på Det hotel du linkede til, der er desværre ikke ret mange afrejsedatoer tibage, men det lyder meget som det vi har kig på. Det er også all inklusive og 3plus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

DK

Ang. vacciner, så blev Kirstine og jeg vaccineret mod leverbetændelse. Vi blev ikke syge af det. Mikkel gad ikke.

Trods at det var all inclusive, OG at vi spiste shushi på hotellet havde vi SLET ingen problemer med maven! Vi spiste mavepiller de første par dage (sådan nogle youghurt-håndkøbs nogen), men vi stoppede da det ikke var nødvendigt)

Vi er meget PÅ hotellet. Vi tager derned for at slappe af og fede den 100 procent, og gider ikke ind i byen og spise osv. Derfor er all inclusive perfekt til os!  Kirstine spiste derudover for 100 vis af kroner is, he he... Plus at Mikkel og jeg fik drinks og øl og chips ved poolen ved siden af maden, og vi drak tonsvis af kolde cola, som bare "gratis" blev bragt til vores solstol. Pragtfuldt!

Det havde været dyrt at selv at skulle betale for alt det vi spiste og drak på hotellet i forhold til all inclusive regnede vi ud! For os ville det ikke kunne betale sig. Men man kan sikkert spise billigere i byen, så ved du bare ikke hvor rent det er osv. Plus det måske ikke er så nemt når i har en lille en med!

Anmeld

23. januar 2011

DK

Mussen2 skriver:

Neeeeej, hvor ser det lækkert ud. Manden og jer er blevet beroliget og er klar på at skal derned...igen

Blev i vaccineret dengang?

Vi boede på Marriot Mountain sidst i Naama Bay (men kan simpelthen ikkehuske om vi blev vaccineret). LYDER BARE SÅ FEDT OG PERFEKT MED VEJRET.

HVad med fly rejsen var den direkte, det var den nemlig ikke sidst vi skulle derned

Vi er fløjet direkte begge gange. Men det kan du se om i skal/kan ved at klikke på afrejse tidspunktet når du bestiller ved atlantis. Der står informationer om flyveturen!

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

DK skriver:

Vi er fløjet direkte begge gange. Men det kan du se om i skal/kan ved at klikke på afrejse tidspunktet når du bestiller ved atlantis. Der står informationer om flyveturen!

Hmm, det må jeg lige ind og se på.

Tak for dine svar, det var bare alletiders. Lidt øv at bettepigen skal vaccineres- det er jeg en smule bekymret om.

Fedt, fedt fedt!!! Glæder mig til all-inklusive, en ting jeg aldrig kune drømm om inden jeg fik barn! Men lige netop de ting du ridser op som fordele, er de overvejelser vi har haft...

"Tjener, en cola tak"

Anmeld

23. januar 2011

DK

Mussen2 skriver:

Hmm, det må jeg lige ind og se på.

Tak for dine svar, det var bare alletiders. Lidt øv at bettepigen skal vaccineres- det er jeg en smule bekymret om.

Fedt, fedt fedt!!! Glæder mig til all-inklusive, en ting jeg aldrig kune drømm om inden jeg fik barn! Men lige netop de ting du ridser op som fordele, er de overvejelser vi har haft...

"Tjener, en cola tak"

Det skal du ikke være. Vi tog til Fillipinerne da Kirstine var 1,5 år, og der blev vi vaccineret for leverbetændelse (og vist også gul feber og noget andet noget) og hun blev altså ikke syg af det. Da hun/vi så fik vaccinen anden gang, så er hun/vi dækket de næste 30 år! (min læge siger at den nok dækker forevigt, men vaccinen er kun ca. 30 år gammel, så hvert år finder de bare ud af at den holder et år mere, he he).

Men jeg føler mig rigtig tryg ved at Kirstine og jeg nu ikke kan få leverbetændelse, hverken herhjemme eller i udlandet i maaaange år frem (muligvis resten af vores liv!) Pga immigration til Danmark, så er vi ikke længere herhjemme helt sikret mod leverbetændelse, som man var engang! Og det er jo en skrækkelig sygdom! Så kun dejligt at jeres lille basse bliver beskyttet mod det!

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

Mussen2 skriver:

Hejsa - vi har været der en gang før, men uden barn Så der var vores kriterier helt anderledes. Dengang fravalgte vi all inkl. netop fordi vi gerne ville prøve så meget som muligt, men med en på halvandet synes jeg det er fedt at have adgang til mad og drikke non-stop.

Tror desuden vi kommer til at bruge meget tid på hotellet, så har vægtet standarden højt denne gang.

Blev i vaccineret? og gav det bivirkninger? Hor gammel var jeres børn da i rejste derned 

blev ikke vaccineret.. og heller ikke min mand..
Men min mor og far blev osv, de havde ingen bivirkninger.
Vi var der inden børn og senest da jeg var gravid med den første. 2,5 år siden..

Standarten på maritim er utrolig høj og et af de bedste hoteller dernede også med mulighed for all incl.

Anmeld

23. januar 2011

DK

sarahb skriver:

blev ikke vaccineret.. og heller ikke min mand..
Men min mor og far blev osv, de havde ingen bivirkninger.
Vi var der inden børn og senest da jeg var gravid med den første. 2,5 år siden..

Standarten på maritim er utrolig høj og et af de bedste hoteller dernede også med mulighed for all incl.

Ja, jeg har også fra andre hørt godt om maritim, det var bare for dyrt til at vi havde råd sidst vi var afsted

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

DK skriver:

Ja, jeg har også fra andre hørt godt om maritim, det var bare for dyrt til at vi havde råd sidst vi var afsted

ja det er dyrt, men det er virkelig godt, og så i royal wing husene. Der holder vi ALTID til.. Det er så lækkert.. Med sin egen terasse lige ud til pool og børne område.. Der skal vi helt sikkert ned med ungerne.. Men nu har jeg lige fået overtalt manden til New York til sommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.