Nogen der har rejst med Atlantis med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Mussen2

Hvad er jeres erfaringer? er dr noget vi skal huske?

Havde i barnevogn eller klapvogn med og kom det helskindet hjem?

Andre gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Hvad er jeres erfaringer? er dr noget vi skal huske?

Havde i barnevogn eller klapvogn med og kom det helskindet hjem?

Andre gode råd modtages med kyshånd

Vi regner med at tage til sharm el sheik dvs, Egypten

Anmeld

23. januar 2011

DK

Det har jeg. To gange!

Vi havde ikke barnevogn med da Kirstine var hhv. 4 og 6 år, men det var der mange der havde (flyveren var fuld af børnefamilier) og jeg hørte ikke nogen rygter om at noget var blevet væk/smadret eller lign.

Begge ferier har fuldt ud levet op til vores forventninger, og nok også mere end det. Jeg vil til hver en tid anbefale Atlantis rejser, og bare ønske jer RIGTIG god tur!

Knus

Uhh og anbefalinger: Vælg et all inclusive hotel der har minimum 3,5 stjerne! Det er altså bare RIGTIG godt, og man fået meget ekstra for pengene. Plus så er det en god ide at vælge et hotel der har direkte adgang til stranden, så i ikke skal over en vej eller lign.

Vi boede sidst på Royal Grand Sharm hotel, og var MEGET tilfredse!! Billederne yder det SLET SLET ikke retfærdighed, der var SÅ smukt på området, fyldt med blomster og meget velpasset overalt. Der var SÅ lækker mad, og masser af den og det hele var bare helt perfekt!

http://www.atlantisrejser.dk/Catalog.php?l=3&i=33

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

har ikke selv haft klapvogn med men har rejst med dem 4 gange til egypten og de er så fantastiske. Super rejseselskab og der var mange mange der havde børn og barnevogne med.

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

Det har jeg. To gange!

Vi havde ikke barnevogn med da Kirstine var hhv. 4 og 6 år, men det var der mange der havde (flyveren var fuld af børnefamilier) og jeg hørte ikke nogen rygter om at noget var blevet væk/smadret eller lign.

Begge ferier har fuldt ud levet op til vores forventninger, og nok også mere end det. Jeg vil til hver en tid anbefale Atlantis rejser, og bare ønske jer RIGTIG god tur!

Knus

Åh, tak for dit svar. Sidder og får helt kolde fødder efter at have læst om terror trussen, fugleinfluenza og ikke mindst vaccinationer.

Blev i vaccineret? Og blev jeres børn syge af det?

Hvordan med flyet? Sad i sammen? man kan nemlig bestille fast plads, men det koster jo det hele og de skriver man ikke kan forvente at sidde sammen, hvis man ikke betaler for fast plads.

Mht. flyveturen, fløj i så fra kastrup eller Billund?

Vi har også planer om all inklusive-  overvejer at give lidt ekstra for et lidt større værelse. Da vores datter kun er 1,5.

Hvad årstid har i været der og hvordan var temperatuen? Vi tænker på at rejse midt marts

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

sarahb skriver:

har ikke selv haft klapvogn med men har rejst med dem 4 gange til egypten og de er så fantastiske. Super rejseselskab og der var mange mange der havde børn og barnevogne med.

Hvor var i henne og boede i med all inklusive?

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

Mussen2 skriver:

Hvor var i henne og boede i med all inklusive?

Sharm el sheik. Hurgarda skulle være rigtig skidt, min søster mand og børn var der. Og der er bare intet der.
Vi tog også 3 dage til Cairo en af gangene, så fantastisk.

Vi har alle gange boed på Mövenpick golf resort. Det hedder maritim golf nu. Det er der mest børnevenlige og familie orienteret hotel og der er aktiviteter hele dagen. Og så er der mange forskellige pools osv. Helt fantastisk.
Nej jeg vil aldrig bo på et hotel med all incl. Jeg vil gerne Ud fra hotellet og prøve en masse, og maden er SÅ billig dernede, du spiser lækkert mad med dessert og drikkevarer for ca. 200-250 kr max for 2. Så ud og spis og prøv en masse

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

sarahb skriver:

Sharm el sheik. Hurgarda skulle være rigtig skidt, min søster mand og børn var der. Og der er bare intet der.
Vi tog også 3 dage til Cairo en af gangene, så fantastisk.

Vi har alle gange boed på Mövenpick golf resort. Det hedder maritim golf nu. Det er der mest børnevenlige og familie orienteret hotel og der er aktiviteter hele dagen. Og så er der mange forskellige pools osv. Helt fantastisk.
Nej jeg vil aldrig bo på et hotel med all incl. Jeg vil gerne Ud fra hotellet og prøve en masse, og maden er SÅ billig dernede, du spiser lækkert mad med dessert og drikkevarer for ca. 200-250 kr max for 2. Så ud og spis og prøv en masse

Hejsa - vi har været der en gang før, men uden barn Så der var vores kriterier helt anderledes. Dengang fravalgte vi all inkl. netop fordi vi gerne ville prøve så meget som muligt, men med en på halvandet synes jeg det er fedt at have adgang til mad og drikke non-stop.

Tror desuden vi kommer til at bruge meget tid på hotellet, så har vægtet standarden højt denne gang.

Blev i vaccineret? og gav det bivirkninger? Hor gammel var jeres børn da i rejste derned 

Anmeld

23. januar 2011

DK

Åh, tak for dit svar. Sidder og får helt kolde fødder efter at have læst om terror trussen, fugleinfluenza og ikke mindst vaccinationer.

Blev i vaccineret? Og blev jeres børn syge af det?

Hvordan med flyet? Sad i sammen? man kan nemlig bestille fast plads, men det koster jo det hele og de skriver man ikke kan forvente at sidde sammen, hvis man ikke betaler for fast plads.

Mht. flyveturen, fløj i så fra kastrup eller Billund?

Vi har også planer om all inklusive-  overvejer at give lidt ekstra for et lidt større værelse. Da vores datter kun er 1,5.

Hvad årstid har i været der og hvordan var temperatuen? Vi tænker på at rejse midt marts

Hej

Tilføjede lige lidt ekstra til mit svar som du ikke fik med, he he

Jamen vi fløj fra Billund begge gange og har ALTID siddet sammen. Dem der rejste 4 personer fik sæder to og to, når der var børn med!

Du får lige lidt billeder fra det sidste hotel vi var på, det jeg henviser til i det første svar! Det var altså et dejligt hotel med en KANON service. Vi fik et værelse vi ikke kunne lide, og vi fik bare straks et nyt det sted hvor vi hellere ville bo (de havde lagt os lidt langt væk for at være i "ro" pga. vi havde Kirstine med og vi ville hellere bo midt i hotellet) Men det var slet ikke et problem og de fik deres folk til at flytte vores bagage osv!

Vi rejste fra 8 marts og en uge frem og vejret var PERFEKT. Sådan lige 30 grader, men på en rigtig behagelig måde da luften er så tør!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2011

Mussen2

DK skriver:

Hej

Tilføjede lige lidt ekstra til mit svar som du ikke fik med, he he

Jamen vi fløj fra Billund begge gange og har ALTID siddet sammen. Dem der rejste 4 personer fik sæder to og to, når der var børn med!

Du får lige lidt billeder fra det sidste hotel vi var på, det jeg henviser til i det første svar! Det var altså et dejligt hotel med en KANON service. Vi fik et værelse vi ikke kunne lide, og vi fik bare straks et nyt det sted hvor vi hellere ville bo (de havde lagt os lidt langt væk for at være i "ro" pga. vi havde Kirstine med og vi ville hellere bo midt i hotellet) Men det var slet ikke et problem og de fik deres folk til at flytte vores bagage osv!

Vi rejste fra 8 marts og en uge frem og vejret var PERFEKT. Sådan lige 30 grader, men på en rigtig behagelig måde da luften er så tør!

Neeeeej, hvor ser det lækkert ud. Manden og jer er blevet beroliget og er klar på at skal derned...igen

Blev i vaccineret dengang?

Vi boede på Marriot Mountain sidst i Naama Bay (men kan simpelthen ikkehuske om vi blev vaccineret). LYDER BARE SÅ FEDT OG PERFEKT MED VEJRET.

HVad med fly rejsen var den direkte, det var den nemlig ikke sidst vi skulle derned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.