barn på 8 mdr. og pandekager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

MariaJ

Ja, men ikke forstået som at vi lever af pandekager som basiskost. Johanna er VILD med pandekager, og har præsteret at nærmest tage en ud af hænderne på mig. Hun har aldrig fået det som aftensmad, men et par gange som mellemmåltid/dessert. Hvis hun har spist sig mæt i nogtet andet, ser jeg ikke noget problem i at hun gumler lidt pandekage, så længe det ikke er noget vi spiser hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Bare mig..

lisesp83 skriver:

Ej øv da. Hvad gik galt?

Jamen jeg købte engang en pakke hvor der bare skulle mælk i. Og ikk aldrig prøvet det før. Så tænkte jeg idag da læg fandt det efter en ordentlig omgang oprydning i skabene at det skulle vi da have. Men ad noget møg. For eftertiden laver vi det igen selv. Hihi.

Anmeld

23. januar 2011

Bare mig..

MariaJ skriver:

Ja, men ikke forstået som at vi lever af pandekager som basiskost. Johanna er VILD med pandekager, og har præsteret at nærmest tage en ud af hænderne på mig. Hun har aldrig fået det som aftensmad, men et par gange som mellemmåltid/dessert. Hvis hun har spist sig mæt i nogtet andet, ser jeg ikke noget problem i at hun gumler lidt pandekage, så længe det ikke er noget vi spiser hver dag.

Hvor sjovt hun nærmest tog den ud af hænderne på dig. Net ved hvad f mener.

Alt med måde,ikk?! :-)

Anmeld

23. januar 2011

millesofie

nu er det nok for sent men klart ja hvorfor ikke i andre spiser dem jo så giftige er de jo ikke

herhjemme laver jeg pandekager med halv hvedemel kvart fuldkornshvedemel og kvart havremel.. de smager SÅ godt (vi havde ikke mere hvedemel en dag) og i stedenfor øl så bruger vi danskvand og ingen sukker med en hel vanilie stang

så har du en anderledes opskrift til en anden dag hvis det skulle være

Anmeld

23. januar 2011

SSL

Nicolinesmor170510 skriver:

Vi skal have pandekager i aften, men kan ikke lige finde ud af om jeg mener Nicoline som er 8 mdr. også skal have det eller.. Hmm

Ville du give dit barn på omkring 8 mdr. almindelige pandekager?

Ja, det ville jeg bestemt  

Jeg er meget inde for dét princip at hovedmåltiderne skal være sunde og gode for mine børn (når lykken er med os), og at der engang imellem kommer en hygge dessert, det skader sgu ikke  Man behøver jo ikke at putte noget indeni, i dén alder Og så tænker jeg også, alt med måde

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

Pudsigt at du skriver dette. I dag gik min mor og søster tur med Jonathan som jo er 8,5 måned. De ender på en cafe og tjeneren bliver så betagel af Jonte at han kommer ud med en hel stabel pandekager til ham...  Det synes jeg er vildt meget for så lille et barn, især cafepandekager hvor der sikkert er en masse sukker i. Men for pokker - selvfølgelig må knægten da smage en pandekage! Især når han selv har "tjent" dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.