Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have pandekager i aften, men kan ikke lige finde ud af om jeg mener Nicoline som er 8 mdr. også skal have det eller.. Hmm
Ville du give dit barn på omkring 8 mdr. almindelige pandekager?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Jeg ville give hende noget havregrød eller andet så hun er mæt, og så bagefter lade hende smage en pandekage. det behøver jo ikke at være med smør og sukker eller syltetøj.
LLN skriver: Hej Jeg ville give hende noget havregrød eller andet så hun er mæt, og så bagefter lade hende smage en pandekage. det behøver jo ikke at være med smør og sukker eller syltetøj.
Ja det var en god ide..
Vi har nemlig ikke flere kartofler, for havde jo ikke lige tænkt på at vi skulle have pandekager, før nu
Nicolinesmor170510 skriver: Vi skal have pandekager i aften, men kan ikke lige finde ud af om jeg mener Nicoline som er 8 mdr. også skal have det eller.. Hmm Ville du give dit barn på omkring 8 mdr. almindelige pandekager?
Jada...helt sikkert..fingrene ned i de små udskårne stykker og så ellers grøfle løs LOL KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Jada...helt sikkert..fingrene ned i de små udskårne stykker og så ellers grøfle løs LOL KærligstSussie
Det kan hun få lov til efter havregrøden, som hende foroven lige foreslog Jaja, jeg tænker ikke så langt idag..
Som LLN siger, så giv hende noget havregrød inden, og lad hende derefter sidde og hygge med en pandekage ..
Der gav du mig lige en aftensmad idé.. Tror også den skal stå på pandekager her
lisesp83 skriver: Som LLN siger, så giv hende noget havregrød inden, og lad hende derefter sidde og hygge med en pandekage .. Der gav du mig lige en aftensmad idé.. Tror også den skal stå på pandekager her
Også her...så nu kommer baby.dk til dufte af pandekager.Tak for inspirationen...var nemlig helt blank
SussieThyssen skriver: Også her...så nu kommer baby.dk til dufte af pandekager.Tak for inspirationen...var nemlig helt blank
Søndag = HYGGE
Det var da godt, at i fik lidt inspiration.. Vores er blevet noget rigtig lort.. Håber jeres er bedre..
Nicolinesmor170510 skriver: Det var da godt, at i fik lidt inspiration.. Vores er blevet noget rigtig lort.. Håber jeres er bedre..
Ej øv da. Hvad gik galt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128