Anonym skriver:
Hej tøser.
Er nygravid og anonym, fordi jeg ikke ønsker at nogen skal vide det endnu.
Jeg har stort set ikke spist i snart 5 dage pga. kvalmen. Jeg har kastet op, til der ikke var mere at kaste op, og jeg har stadig lyst til at kaste op, der kommer bare ikke noget ud (sorry for det direkte sprog).
Alle råd modtages med kyshånd. Både til hvad, der kan fjerne lidt af kvalmen, men også hvad der er godt at spise, for man kan jo for faen ikke overleve, hvis man ikke spiser 
Tak på forhånd.
Jeg led meget af slem kvalme og opkastninger de første 3-4 mdr af min graviditet, og erfarede hurtigt at når jeg kunne få noget ned var det vigtigt jeg gjorde det, og også nogle gange selvom jeg vidste det meste ville ryge op igen, for hvis blodsukkeret falder og man bliver dårlig af det, forstærkes kvalmen, og opkastningerne, så det er nok bedste råd, og så evt spise noget som du vil kunne tåle bedre at få op igen, blødt brød, yoghurt eller lignende, og måske i starten drikke noget som har sukker i sig, juice ect cola, for synes også det kunne hjælpe at snyde maven, ved at drikke sodavand, og slå en bøvs, for så var det som om den blev spilet lidt op, og så afslappet lidt igen, når luften kom op 
håber du finder en løsning, ellers vil jeg råde dig til at snakke med lægen 
Anmeld