Hvad betalte du for dit..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Kløver

Naannaa87 skriver:

Er det noget man spørger kørelæreren om inden man starter? altså det med ventelisterne..

jeg gjorde det ikke dengang, men ville jeg nok i dag, min kæreste kom også af med meget for hans, han har føsrt lige taget det her for 2 år siden, og han kom til at give ekstra fordi der var ventetid på både teori og køreprøve og samtidig nåede at have 3 forskellige kørerlærere, så han måtte punge ud for ekstra køretimer for at holde det ved lige i ventetiden, og det kan godt blive dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

ekzunz

Jeg gav ca. 7.000 men det er også 15 år siden.

Om der er ventetid på køreprøverne har altså intet med prisen at gøre. Det kommer an på hvor travlt der er hos den motorsagkyndige hos politiet. Det er den/de samme man kommer til i det distrikt ligemeget hvem man tager sit kørekort hos. Dyre priser får dig ikke hurtigere frem i køen!

Anmeld

23. januar 2011

Bare mig..

Jeg er som skrevet i et andet indlæg, ikke helt færdig, men skal til teoriprøven på torsdag, men jeg har vodst indtilvidere givet omkring 11.000 kr.

Når du kigger efter en køreskole, skal du kigge på prisen og sørge for, at der står 16 køretimer og et vis antal teoritimer der er nogenlunde svarende til de 16 køretimer + lidt mere. OG du skal tjekke, at der står incl. leje af bil, for ellers så kommer du til at betale det oveni.. - Og leje af bil, er dyrt, hvis det ikke er en pakkeløsning.

Anmeld

23. januar 2011

Bare mig..

Znuzke skriver:

Om der er ventetid på køreprøverne har altså intet med prisen at gøre. Det kommer an på hvor travlt der er hos den motorsagkyndige hos politiet. Det er den/de samme man kommer til i det distrikt ligemeget hvem man tager sit kørekort hos. Dyre priser får dig ikke hurtigere frem i køen!

Du har ret, for køreprøven har intet med køreskolen at gøre.. Du betaler heller ikke køreskolen for køreprøven..  det samme med teoriprøven, den skal også betales på en anden konto og de to prøver er udover prisen der står på hjemmesiderne ved de forskellige køreskoler.

Anmeld

23. januar 2011

Missi

Jeg har givet 10.500 for mit kort for 6 år siden og det var med en ekstra teoriprøve

Kig lidt rundt omkring i storbyen - de har tit konkurrance kørene mod hinanden

Anmeld

23. januar 2011

mortilnoahogmelina

jeg gav 12500 for mit for 2 år siden .  - med alt førstehjølp lægeerklæring og teoriprøve og køreprøve ..

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Naannaa87 skriver:

Kørekort ? .. Jeg er så heldig at have nogen voldsomt søde forældre som har givet mig 10.640 kr som jeg kan bruge til en stor ting jeg har brug for, hvilket bliver til et kørekort..

Men hvad skal jeg sparer op så jeg er sikker på at have nok?

Min søster fik sit kort for et par dage siden og havde brugt over 18.000 på det .. Hun havde så heller ikke købt en pakkeløsning..

Det kommer meget an på hvor i landet du bor, for priserne varierer meget.

Nu må du ikke droppe død om...men mit kørekort kostede 375 kr, da jeg d. 4 januar 1977 havde bestået køreprøven.
Jeg var til en teoriaften og havde 3 køretimer.
En time for at vise at jeg allerede kunne køre bil og 2 timer i glatkørsel.
Så let var det den gang. 

Skal lige sige, at jeg havde kørt bil på mine forældres gård og jordveje fra jeg var 8 år og på landevej fra jeg var 16...det gjorde man bare dengang, og det var der ingen, der løftede et øjenbryn over, heller ikke den lokale landbetjent, som naturligvis godt vidste det...hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Znuzke skriver:

Jo længere ventetid der er på teoriprøve og køreprøve, jo dyrere bliver det. Imens man venter, skal man have køretimer for at holde det ved lige, og de koster som regel ved siden af

Anmeld

23. januar 2011

Millah

Da jeg tog mit for 2 år siden, kiggede jeg efter tilbud da der er nogen kørelære der har det enten som sommer tilbud eller vintertilbud

Jeg ente med og betale 11.000 kr. havde så heller ikke nogen ekstre køretimer og bestod både teori og køre prøven første gang

Så forhør dig ved de forskellige kørelære

Anmeld

23. januar 2011

otlitrom

10.000 kr for 8 år siden. Der var konkurrence på priserne i byen, og valgte den jeg havde hørt bedst om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.