Hvad betalte du for dit..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Na-Wi

Kørekort ? .. Jeg er så heldig at have nogen voldsomt søde forældre som har givet mig 10.640 kr som jeg kan bruge til en stor ting jeg har brug for, hvilket bliver til et kørekort..

Men hvad skal jeg sparer op så jeg er sikker på at have nok?

Min søster fik sit kort for et par dage siden og havde brugt over 18.000 på det .. Hun havde så heller ikke købt en pakkeløsning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

regn med omkring 12-13.000

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

kiwii skriver:

regn med omkring 12-13.000

Samme her 

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

Naannaa87 skriver:

Kørekort ? .. Jeg er så heldig at have nogen voldsomt søde forældre som har givet mig 10.640 kr som jeg kan bruge til en stor ting jeg har brug for, hvilket bliver til et kørekort..

Men hvad skal jeg sparer op så jeg er sikker på at have nok?

Min søster fik sit kort for et par dage siden og havde brugt over 18.000 på det .. Hun havde så heller ikke købt en pakkeløsning..

jeg gav i sin tid ca 15.000 men er også 8 år siden, og fandt bagefter ud af kærelæreren havde snydt mig, ellers skulle jeg kun have været af med ca 11.000

har flere steder set man kan få kørekort til ca 8-10.000 du skal bare være opmærksom på, at der ikke må være lange ventelister på køreog teoriprøver for det er det som kan koste ekstra for en

Anmeld

23. januar 2011

ZamanogDania

For 5 år siden gav jeg omkring 10-11000 kr. men det er blevet billigere nu synes jeg. Mon ikke du kan får dit kørekort for de 10 tusind kr.

Anmeld

23. januar 2011

Na-Wi

Rosa skriver:

Samme her 

Det er jo til at overskue at få sparet resten op

Anmeld

23. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg gav knap 13.000 for mit..
Tror det afhænger en del af hvor man kommer fra - så jeg vil næsten råde dig til at ringe til de nærmeste køreskoler, og spørge efter en pris..
Anja..

Anmeld

23. januar 2011

Na-Wi

Maja84 skriver:

jeg gav i sin tid ca 15.000 men er også 8 år siden, og fandt bagefter ud af kærelæreren havde snydt mig, ellers skulle jeg kun have været af med ca 11.000

har flere steder set man kan få kørekort til ca 8-10.000 du skal bare være opmærksom på, at der ikke må være lange ventelister på køreog teoriprøver for det er det som kan koste ekstra for en

Er det noget man spørger kørelæreren om inden man starter? altså det med ventelisterne..

Anmeld

23. januar 2011

Mary

Jeg bor i Kalundborg, og kom af med omkring 11.000 for pakken + et par ekstra timer 

Anmeld

23. januar 2011

louise8723

mit kostede 13000.

Når du vælger et sted, så undgå helst de steder der reklamere med kørekort til 6-7000..

Min kørelærer fortalte at de havde modtaget en elev fra sådan en køreskole.. Eleven havde dumpet teoriprøve utroligt mange, samt ikke havde køre rutine endnu.. Så elev endte med at betale 20.000 i det hele for at kunne få et kørekort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.