det er blevet koldt.. vinterjakke nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

MorCamilla

Mikkel har brugt vinterjakken længe efterhånden og har nu også flyverdragten med i dp, jeg vil ikke risikere at han kommer til at fryse..

Knus fra Camilla pylre mor :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

twinboys

heaven skriver:

twinboys skriver:

Tror man skal passe på at pakke dem for meget ind endnu... Så kommer de altså til at svede og når det så bliver rigtig koldt ja så fryser jeres børn altså...

Så ikke vinterjakke og flyverdragt endnu...

Det var bare lige min mening...;)

Majbritt(H)

ja det tænkte jeg også lige......

hvis man pakker dem ind allerede nu, hvad skal man gå give dem på hvis det bliver vinter med lav temperatur(?)(?)(?)

selv har lasse en "mellemtings-jakke", og så har han et sæt termotøj og et sæt regntøj - og det kombineres fint i dette vejr vi har nu... og det har jeg også erfaring med som pæd.... Man kommer langt med et godt termosæt og regntøj;)

Jannie

Helt sikkert...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

Plysbjørnen

Vi har fundet flyverdragten, hat handsker og halstørklæde frem, men hun har altid en tynd jakke med hun kan få på hvis DP'en synes det er for varmt i løbet af dagen... Betina

Anmeld

19. september 2008

Tullebobs

Her har vi lige måtte investere i endnu en jakke, da jeg synes at vinterjakken er for varm , og sommerjakken er for kold. Han har en termojakke, men den er ikke vindtæt, og det der med at de skal have flere lag tøj på, tør jeg ikke løbe an på, at de husker i børnehaven, så derfor har jeg købt en vind- og vandtæt jakke med fleece for i...

Idag er den super, da der kun er 10-14 grader, men nu bliver det jo varmt igen med op til 18 grader... Så det er bare en svær årstid lige nu, og jeg følger med i vejrudsigten...

(H) fra Tribe

Anmeld

19. september 2008

Miamaja

Mette+Mathias skriver:

ja det tænkte jeg også lige......

hvis man pakker dem ind allerede nu, hvad skal man gå give dem på hvis det bliver vinter med lav temperatur

Se det forstår jeg ikke? Skal de så fryse nu, bare for at vi kan give dem mere tøj på til vinter?? Det er ligesom dem der ikke vil åbne for varmen fordi det ikker 1. oktober endnu, - jamen hvis jeg fryser??? Skal jeg så fryse pga. en dato????

Hvad med at man gav sine børn tøj på så de ikke fryser (nu), og HVIS de så fryser til vinter, ja, så giver man dem bare en trøje under flyverdragten og/eller uldundertøj og/eller strømpebukser,- mon så ikke de fleste børn kan holde varmen? ;)

Jeg havde min vinterfrakke på for første gang her til aften, og hvor var det dejligt at kunne gå udenfor uden at synes der var koldt!! :)

Iøvrigt så har min dreng følgende med i børnehave: regntøj, regntøj med fleece, fleecetrøje, overgangsjakke, gummistøvler og sko. I denne uge har han desuden også haft hat på.

Ja, det synes jeg nu også og jeg er også en kuldskær en:P
Ps. sikke fint ALLE i gode mødre der har skrevet sørger for at børnene får det hele med. synes bare det er dejligt:D

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Konrad ejer ikke en vinterjakke...min erfaring siger at når de er små, så får de ikke brugt den...måske kun til og fra børnehave og så er jeg lige en tand for nærig.
Så her er det bare fleece og termojakke og flyverdragt når det er rigtig koldt.
Knus..

Anmeld

19. september 2008

Mette-Marie

Oskar har regnjakke med fleece på, når vi tager afsted om morgenen. Har har sin sommerjakke med i vuggeren, som han kan få på senere på dagen.

Vinterjakke og flyverdragt venter vi lidt med.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.