det er blevet koldt.. vinterjakke nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Miamaja

Ja, det var rå koldt i vuggeren i formiddags idag da alle var udenfor og lege.... så jeg propper ham i vinterjakken imorgen tror jeg. hvad med jer andre- venter I endnu(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

bette

mikkel er proppet i flyverdragten

Anmeld

18. september 2008

Stumpen

Jeg tror at jeg venter lidt endnu.. Mathilde har fæleecetrøje og regntøj med i dp, det tror jeg hun vil fortsætte med et stykke tid endnu -altefter om vejret ændret sig drastisk..
(H) Anja..

Anmeld

18. september 2008

lonemus

Mine børn har alm tøj på, strømpebukser indenunder deres alm bukser og en alm vindtæt sommerjakke. De har haft hue på et par gange og nogle gange har de regnbukser på.
Jeg har lagt overtræksbukser derop, så de har dem. Men vinterjakken venter vi med lidt endnu. Jeg var selv meget i tvivl for 1 uges tid siden, men efter jeg talte med pædagogerne, fandt jeg en løsning. De har begge en fleecejakke deroppe, som de kan få på også.
Så jeg har efterhånden helgarderet mig, men venter altså lige lidt med vinterjakken.....til temp. er omkring de 10 grader eller hvis det en dag blæser meget.

Lone

Anmeld

18. september 2008

fam.4xc

Caroline har i dag haft undertrøje, kortærmet bluse og sit træningstøj på... derudover sine gummisko og sommerjakke.... Vi går først hjemmefra ved 9 tiden og i BH er der lå og solen varmer hurtigt legepladsen op, så ingen vinter jakke her endnu... Hvis nu vi sku afsted tidligere havde jeg nok givet hende vinterjakke på for start og taget sommerjakken med til senere...

Kh Camilla

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Tror man skal passe på at pakke dem for meget ind endnu... Så kommer de altså til at svede og når det så bliver rigtig koldt ja så fryser jeres børn altså...

Så ikke vinterjakke og flyverdragt endnu...

Det var bare lige min mening...;)

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

heaven

twinboys skriver:

Tror man skal passe på at pakke dem for meget ind endnu... Så kommer de altså til at svede og når det så bliver rigtig koldt ja så fryser jeres børn altså...

Så ikke vinterjakke og flyverdragt endnu...

Det var bare lige min mening...;)

Majbritt(H)

ja det tænkte jeg også lige......

hvis man pakker dem ind allerede nu, hvad skal man gå give dem på hvis det bliver vinter med lav temperatur(?)(?)(?)

selv har lasse en "mellemtings-jakke", og så har han et sæt termotøj og et sæt regntøj - og det kombineres fint i dette vejr vi har nu... og det har jeg også erfaring med som pæd.... Man kommer langt med et godt termosæt og regntøj;)

Jannie

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Jeg synes nu det stadig er halv køligt kl halv ni når vi drager afsted. Jeg sender hende afsted i overgangsjakke og så har hun fleecedragt med i tasken. Derudover selvfølgelig regntøj og gummistøvler i vg.

Anmeld

18. september 2008

Mette+Mathias

hvis man pakker dem ind allerede nu, hvad skal man gå give dem på hvis det bliver vinter med lav temperatur

Se det forstår jeg ikke? Skal de så fryse nu, bare for at vi kan give dem mere tøj på til vinter?? Det er ligesom dem der ikke vil åbne for varmen fordi det ikker 1. oktober endnu, - jamen hvis jeg fryser??? Skal jeg så fryse pga. en dato????

Hvad med at man gav sine børn tøj på så de ikke fryser (nu), og HVIS de så fryser til vinter, ja, så giver man dem bare en trøje under flyverdragten og/eller uldundertøj og/eller strømpebukser,- mon så ikke de fleste børn kan holde varmen? ;)

Jeg havde min vinterfrakke på for første gang her til aften, og hvor var det dejligt at kunne gå udenfor uden at synes der var koldt!! :)

Iøvrigt så har min dreng følgende med i børnehave: regntøj, regntøj med fleece, fleecetrøje, overgangsjakke, gummistøvler og sko. I denne uge har han desuden også haft hat på.

Anmeld

18. september 2008

heaven

Mette+Mathias skriver:

hvis man pakker dem ind allerede nu, hvad skal man gå give dem på hvis det bliver vinter med lav temperatur

Se det forstår jeg ikke? Skal de så fryse nu, bare for at vi kan give dem mere tøj på til vinter?? Det er ligesom dem der ikke vil åbne for varmen fordi det ikker 1. oktober endnu, - jamen hvis jeg fryser??? Skal jeg så fryse pga. en dato????

Hvad med at man gav sine børn tøj på så de ikke fryser (nu), og HVIS de så fryser til vinter, ja, så giver man dem bare en trøje under flyverdragten og/eller uldundertøj og/eller strømpebukser,- mon så ikke de fleste børn kan holde varmen? ;)

Jeg havde min vinterfrakke på for første gang her til aften, og hvor var det dejligt at kunne gå udenfor uden at synes der var koldt!! :)

Iøvrigt så har min dreng følgende med i børnehave: regntøj, regntøj med fleece, fleecetrøje, overgangsjakke, gummistøvler og sko. I denne uge har han desuden også haft hat på.

hehe, selvfølgelig skal børn ikke fryse, og man giver dem selvfølgelig det på man vurdere er nødvendigt..... og børn er forskellige - lasse ville "dø" hvis han kom i en flyverdragt med de temperature der er nu......:P

min oplevelse er at termotøj og regntøj kombineret fungerer rigtig godt for mange på nuværende tidspunkt. Termo (evt under den alm jakke) til at holde varmen og regnbukser til at tage vinden og det fugtige/våde græs.....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.