NadiaSK skriver:
Hej allesammen
Jeg kan godt mærke, at det går mig på, at maven bliver større - jeg ved selvfølgelig godt, at det hører med til en graviditet, men jeg har altid døjet med lidt ekstra på sidebenene, så min hjerne kan ikke rigtig kapere at min mave ser større ud, og at jeg har svært ved at være i mine bukser.
Jeg er 12+5 i dag, så det er jo ikke meget, det drejer sig om, og jeg tror lige præcis, at det er derfor min hjerne skriger "RØD ALARM"
- Jeg ser nemlig ikke gravid ud, men ligner bare én der er småfed og oppustet!
Er der andre der har (haft) det på samme måde? Og i så fald, hvordan lærte I at nyde det, i stedetfor at lade det gå jer på? Har brug for nogle gode råd, så jeg kan blive mere glad i min hverdag - det får "lillefis" jo også glæde af 
Tak
Men omkring uge 12 er der jo også rigtig mange der begynder at bruge rigtig graviditets/ventetøj.
Så her er mit råd til dig:
Hop ud af dine normale bukser. Løb ind i H og M og køb et par busker eller to (tilbud pt) Skynd dig ind i en fin venteventebutikk her mens der stadigvæk er halv pris på meget og vælg 2-3 fine ting ud (marmalision har så mange fine ting og på tilbud koster de måske kun 150-200 kr) køb en sød ventekjole, en par graviditetsgamasher, en sød buse som gør meget for din mave og så et par graviditetsbluser.
Istedet for at være ked af mave så når du får det nye tøj på skal du istedet "udstille maven" jeg synes det dejligste tidspunkt er lige der hvor maven er fin og rund, men inden man begynder at tage på over hele kroppen og tilsidst ligner en hval
jeg selv er 16 uger og synes heller ikke det er sjovt at tage på. Men med det nye ventetøj så ligner det meget mere en "gravid" og ikke bare at man er buttet. Sæt et bælte under brystet med de nye ventebluser.
Jeg er sikker på, at du ser skøn ud.
Anmeld