NadiaSK skriver:
Hej allesammen
Jeg kan godt mærke, at det går mig på, at maven bliver større - jeg ved selvfølgelig godt, at det hører med til en graviditet, men jeg har altid døjet med lidt ekstra på sidebenene, så min hjerne kan ikke rigtig kapere at min mave ser større ud, og at jeg har svært ved at være i mine bukser.
Jeg er 12+5 i dag, så det er jo ikke meget, det drejer sig om, og jeg tror lige præcis, at det er derfor min hjerne skriger "RØD ALARM"
- Jeg ser nemlig ikke gravid ud, men ligner bare én der er småfed og oppustet!
Er der andre der har (haft) det på samme måde? Og i så fald, hvordan lærte I at nyde det, i stedetfor at lade det gå jer på? Har brug for nogle gode råd, så jeg kan blive mere glad i min hverdag - det får "lillefis" jo også glæde af 
Tak
Uha, hvor jeg kender til den følelse af, at man ikke kan accepterer maven, og den størrelse man ender med at blive..
Jeg hadede i det hele taget at være gravid, maven, størrelsen, at jeg ikke kunne gøre hvad jeg ville/følte jeg var i vejen alle steder.. - Butikker, bussen, ja over alt.
Men jeg hadede det bare, alt, ved at være gravid.. - Nej, selvf. ikke pjevs i maven, men alt andet..
Jeg lærte aldrig at accepterer det, men fandt glæden frem alligevel, glæden ved det der skulle ske, glæden ved, at jeg havde skabt en lille ny.
Tror du skal fokuserer på det i stedet for, selv om jeg VED hvor sindssygt svært det er... Men det er nok mit bedste råd..
en der kender ALT til den følelse du render med, + mere dertil..