Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tinasmor skriver: Vi har haft denne i over 2 år og vil bare sige at den er SÅ god.
Vi har haft denne i over 2 år og vil bare sige at den er SÅ god.
tak, vi hælder meget om det er den vi skal købe eller en herhjemme da vi kunne se at man kunne få en der også kan dreje i ønskebørn for ca 2500 kr, men ved ikke hvad den hedder eller hvad mærke den er, men hvis det er den samme kunne vi godt finde på det, så man ikke skal have den hjem helt fra england men dejligt i er glade for stolen, det er rart at høre, andre har gode erfaringer med det man selv gerne vil have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: tak, vi hælder meget om det er den vi skal købe eller en herhjemme da vi kunne se at man kunne få en der også kan dreje i ønskebørn for ca 2500 kr, men ved ikke hvad den hedder eller hvad mærke den er, men hvis det er den samme kunne vi godt finde på det, så man ikke skal have den hjem helt fra england men dejligt i er glade for stolen, det er rart at høre, andre har gode erfaringer med det man selv gerne vil have
Vi købte vores fra England. Fragten var kun 100 kr. Den kom efter 4 dage. No problemos..
Maja84 skriver: tak, bare glad hvis det kan hjælpe
tak, bare glad hvis det kan hjælpe
Det tror jeg helt bestemt at det kan
tinasmor skriver: Vi købte vores fra England. Fragten var kun 100 kr. Den kom efter 4 dage. No problemos..
ej hvor djeligt at høre, så kan det godt være vi alligevel ville vælge den løsning. er den nem nok at montere i bilen og det hele
bobles(staves) figurer...
er vild med dem alle..
sarahb skriver: hva med magnet tavlerne fra Sebra, Jonas fik dem til jul men det er jo først super spændende når han bliver ældre..Ellers wheely bug, trip trap stol, fjældræv taske mini, sækkestol, junior dyne og sengetøj...
hva med magnet tavlerne fra Sebra, Jonas fik dem til jul men det er jo først super spændende når han bliver ældre..Ellers wheely bug, trip trap stol, fjældræv taske mini, sækkestol, junior dyne og sengetøj...
ja, super gode ideer.. og junior dyne har jeg osse tænkt mig .
Maja84 skriver: ej hvor djeligt at høre, så kan det godt være vi alligevel ville vælge den løsning. er den nem nok at montere i bilen og det hele
ja min mand er en totalt kvajpande til sådan noget, men det tog ham ikke lang tid.
tinasmor skriver: ja min mand er en totalt kvajpande til sådan noget, men det tog ham ikke lang tid.
Dejligt at høre, tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128