Ønsker til barnedåb!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.545 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

fif

Hejsa de damer!!

Nu er det snart min lille piges tur, til at blive døbt og spørgsmålet er så bare, hvad skal man ønske sig ??

Vi tænkte det skulle være nogle ting, som hun kan bruge når hun blir lidt ældre osv, har I nogle gode forslag !!

Hilsen Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Fru.Mäes <3

fif skriver:

Hejsa de damer!!

Nu er det snart min lille piges tur, til at blive døbt og spørgsmålet er så bare, hvad skal man ønske sig ??

Vi tænkte det skulle være nogle ting, som hun kan bruge når hun blir lidt ældre osv, har I nogle gode forslag !!

Hilsen Fie

Bumbo stol med bord

Anmeld

23. januar 2011

fif

FrøkenHedegaard skriver:

Bumbo stol med bord

Ja, den ser fin ud!! Kan man få den i lilla osse ?

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

En wheely bug

Anmeld

23. januar 2011

oo

vi har ønsket os en masse ting der kan bruges når hun blir ældre og helt til hun blir voksen endda

men en af de ting som jeg fx ved hun får er en sansegynge, DET blir fedt at have!!

Anmeld

23. januar 2011

fif

TbCp skriver:

En wheely bug

Haha- kan godt se, at de forskellige ting kommer til at fylde i hele lejligheden Men de er osse rigtig søde!

Anmeld

23. januar 2011

VIPpigen

Vi har indtil nu ønsket os et øretermometer til hende, og åh abe boxen, den kan hun få glæde af når hun bliver ældre, og min søster som ikke har så meget at rykke rundt med kan sagtens være på den gave. Vi fik en tripp trapp stol i julegave til Lilje, ellers er det også en oplagt gaveide

Og selvfølgelig sansegyngen

Anmeld

23. januar 2011

fif

Tjuhl skriver:

vi har ønsket os en masse ting der kan bruges når hun blir ældre og helt til hun blir voksen endda

men en af de ting som jeg fx ved hun får er en sansegynge, DET blir fedt at have!!

Hehe, smart !! men det har vi desværre ik plads til..

Anmeld

23. januar 2011

fif

VIPpigen skriver:

Vi har indtil nu ønsket os et øretermometer til hende, og åh abe boxen, den kan hun få glæde af når hun bliver ældre, og min søster som ikke har så meget at rykke rundt med kan sagtens være på den gave. Vi fik en tripp trapp stol i julegave til Lilje, ellers er det også en oplagt gaveide

Og selvfølgelig sansegyngen

Okay, ja det er den nemlig... Sys der er så mange ting, Plejer man ik osse ønske sig en sparegris eller er det bare mig?

Anmeld

23. januar 2011

VIPpigen

fif skriver:

Okay, ja det er den nemlig... Sys der er så mange ting, Plejer man ik osse ønske sig en sparegris eller er det bare mig?

Jo. Og bestik, og tallerken.

Vi (min søs og jeg) fik som børn bestik og tallerken som der blev indgraveret fødsels oplysninger på. Altså navn, dato, vægt, længde og klokkeslet.

Og jeg fik lavet en sparegris (brandbil) hvor der var indgraveret navn og dåbsdato, til min veninde da hendes søn blev døbt.

Jeg syntes når man ønsker sig sådan noget, så skal du ønske dig UDEN indgravering, for de kan ikke byttes med gravering i. Så kan folk give et gavekort ved siden af til gravering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.