Vægttab efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

Skovurt

Jeg tog omkring 18 kg på under graviditeten - Leander vejede ved fødslen 3600 gram.

Jeg havde ENORME mængder vand i kroppen, og allerede da vi kom hjem fra barselsgangen 2 dage efter fødslen, manglede der kun et par kg, før jeg nåede vægten fra før jeg blev gravid.

Så der gik ca. 14 dage før jeg havde nået min et par kg under min "gamle" vægt (som er et par kg for meget).
- jeg var vildt imponeret over hvor hurtigt det gik, da jeg havde frygtet at hænge på 10 ekstra kg i mange år; Måske fordi den ene jordemoder gjorde meget ud af at fortælle mig at jeg tog super meget på (og ikke måtte spise flødeis, og ikke skulle spise slik osv osv - tiltrods for at jeg fortalte at det gjorde jeg altså heller ikke - det med isen :$ - men hun ville ikke høre tale om at jeg havde vand i kroppen, før til sidst i graviditeten - for det kom normalt først til sidst +o()´
Siden da (det er nu snart 1 år siden) er vægten steget lidt, og maven er da stadig "blød", og der er et par deller i siden som jeg virkelig ikke har kunnet komme af med - så herhjemme har formen ændret sig, tiltrods for at kiloene er røget af igen ;)

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Honningblomst

Jeg havde tabt mig 18 kg fem timer efter fødslen ved min ældste søn(han vejede 4800g)...de to andre gange var det kun 6 og 5 kg og børnene vejede 3800g og 4500g.
Knus..

Anmeld

19. september 2008

Mette-Marie

Jeg tog 16,5 kg. på. Dagen efter Oskar (3412 gr) kom til verden havde jeg tabt i alt 11 kg. Efter en uge havde jeg tabt i alt 23 kg. Jeg var plaget af meget vand i kroppen de sidste par måneder af min graviditet.

(H)
Mette-Marie

Anmeld

19. september 2008

tascia

25 kg med den første og det tog 1 år før jeg ramte normalvægten igen! og sørme om jeg så ikke blev gravid igen. der tog jeg "kun" 22 kg på, men efter 5 mdr. var jeg på normalvægten igen og har så efterfølgende tabt yderligere 7 kg!!!

første gang krævde det kostomlægning og styrketræning for at komme ned i vægt igen, men intet har jeg gjort 2 gang.

//Natascia

Anmeld

19. september 2008

KHS

Jeg tog 20 kg på (med tvillinger). Al vægten var graviditet og MEGET vand i kroppen!!!
Tvillingerne vejede 2600 og 2700 g.
14 dage efter fødslen havde jeg tabt de 20 kg og yderligere 7 kg. Så det gik stærkt. Jeg havde også forventet at det ville tage lang tid at tabe mig, men 2 børn tager hårdt på kræfterne; man løber stærkt ;)

(H) Katja

Anmeld

19. september 2008

Pia.

Har tabt mig meget hurtigt efter alle tre fødsler... kan ikke huske præcist hvor meget, men meget kort tid efter har jeg været under min normale vægt da jeg taber mig af at amme.

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.