Vægttab efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.146 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Mathilde

Hvor meget tabte I jer i forbindelse med fødsel? Altså vægt fra barnet, fostervand, moderkage osv....

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Hvor meget tabte I jer i forbindelse med fødsel? Altså vægt fra barnet, fostervand, moderkage osv....

Kram fra Mathilde

Tog 12 kg på under graviditeten...

Fra 2 dejlige drenge kom ud 805 gram og 669gram ja du læste rigtigt...
og 2 mdr. frem ja da tabte jeg alle 12kg...

Så det jeg slæber rundt på nu er desværre ikke bare rester fra en graviditet...

Så det er bare andre fedtdepoter der skal tømmes...

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

Lullaby

Hmm med min 1 datter tabte jeg det hele, ca 5 kg. Jeg havde kun taget 5 kg på. Hun vejede 3250 så ca 1800 gram til moderkage og fostervand. Nogenlunde det samme med Yazmin. :)

Anmeld

18. september 2008

heaven

jeg tabte mig til 7 kg under før-gravid-vægten... og tog kun 6 kg på under hele graviditeten, så alt i alt tabte jeg 13 kg de første 2 mdr...

Jannie

Anmeld

18. september 2008

lonemus

Jeg tog 10 kilo på under min første graviditet, dem havde jeg tabt igen indenfor 2 uger efter fødslen. Min datter vejede 4 kilo.

Under min 2. graviditet tog jeg 17 kilo på, de 10 kilo havde jeg igen tabt efter 2 uger. Min søn vejede 4,3 kilo.

Lone

Anmeld

18. september 2008

A.

har taget 6-7 kg på og har tabt det da jeg har født
matti har vejet 3114 moferkage 500g ved ikke hvor meget fostervand men efter en uge har vejet mindre end før jeg blev gravid..

Anmeld

18. september 2008

Anja

Jeg havde taget 13 kg på sidst og 3 dage efter pks havde jeg tabt 9 kg ...

Anmeld

18. september 2008

Kvindemin

Jeg vejede 58 kg. før jeg blev gravid, nu 47.

Anmeld

18. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg tog 30 kg på, vand i kroppen:'( og 4 dage efter knægten var kommet ud manglet jeg at tabe 4 kg. Han vejet 3340. Og 14 dage efter han var født vejet jeg 4 kg mindre ind begynder vægten. Skal lige siges at jeg fik svangerskabs forgiftning og han blev derfor taget ved akut kejsersnit 10 dage før termin. Joan

Anmeld

19. september 2008

MorCamilla

Jeg tog ca 2 kilo på under min graviditet.. og tabte dem alle sammen da Mikkel og moderkagen blev taget ud. Mikkel vejende 1370 g og moderkagen vejede vist resten :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.