Bliver jeres mænd mandschauvinister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

eElak

da xen og jeg var sammen havde vi den aftale at hvis vi havde besøg/besøgte den enes venner/familie, tog den anden lidt mere over... 

det fungerede fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Diana...

Nej det gør han heldigvis ikke han er den samme, om han er sammen med venner eller ikk 

Anmeld

23. januar 2011

Rosa

Albertesmor skriver:

Nej da det er vores børn også når vi er ude

Præcis!

Jeg oplever faktisk at han er ret stolt over at være den der "lige ordner" en falske/skifter ble osv. - jeg tror han føler sig ret daddy-cool 

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

Rosa skriver:

Præcis!

Jeg oplever faktisk at han er ret stolt over at være den der "lige ordner" en falske/skifter ble osv. - jeg tror han føler sig ret daddy-cool 

Det er det samme her  bare at han ikke skal ordne flasker

Anmeld

23. januar 2011

MariaJ

aarhusmor skriver:

Når vi får gæster, så tror manden det er hans opgave at servicere dem med hans begavelse, imens jeg kan sørge for mad, kaffe osv.

Men jeg er begyndt at gå ind og sige til ham at han skal komme og hjælpe. Men så får man rynkede bryn fra alle gæsterne, der mener at jeg kuer ham

Her er det lige omvendt. Det er tit manden der laver mad når vi har gæster, og de får derfor altid indtryk af at han er en meget huslig type. Det er så ikke helt i overensstemmelse med virkeligheden, da det stort set er mig der laver mad (og sørger for at vi noget at lave mad) til daglig. 

men en mandschauvinist, det er han bestemt ikke.

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

Ja min mand kan godt fyre nogle ting af, dog mest i sjov, men så får han altså igen af samme skuffe

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

hmmm nej....

jeg kan godt nogen gange tage lidt mere over, men det er af egen fri vilje....

men han er lige så meget "på" som jeg

Anmeld

23. januar 2011

Hasselnødden

Rosa skriver:

Præcis!

Samme her.

Anmeld

23. januar 2011

sarahb

SLET IKKE.. Faktisk modsat. Så sidder gutterne og leger med den store og hygger sig.

Anmeld

23. januar 2011

DK

Nej det gør han ikke!

Jeg ved jo ikke hvad han siger når jeg ikke er med, men jeg KAN ikke forestille mig at han ville være sådan. Han synes generelt at mænd der ikke gider deres børn, eller har kone=kødgryde attitude er nogle skvat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.