Bliver jeres mænd mandschauvinister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Anonym trådstarter

når han er sammen med andre på hans alder eller hans venner?

Manden min har det med at "glemme" vi er fælles om ungerne når vi er sammen med venner. Pludselig er det mig der skal klare alt. Han siger ikke ting såsom at kvinder hører til i et køkken men det er mht ungerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

Manden min har det med at "glemme" vi er fælles om ungerne når vi er sammen med venner. Pludselig er det mig der skal klare alt. Han siger ikke ting såsom at kvinder hører til i et køkken men det er mht ungerne..

Nu har jeg godt nok ikke nogle børn, så jeg kan ikke svare på det mht. børn, men han kan godt blive det en sjælden gang imellem mht. andre ting.

Anmeld

22. januar 2011

Sasja77

Nix, vi er to om at se efter Olivia, også når vi er ude. Ellers aftaler vi på forhånd hvordan og hvorledes

Anmeld

22. januar 2011

Lady Marion <3

Nej det gør han ikke og det ville jeg heller ikke finde mig i ,,, vi er 2 om vores barn

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

Nej gemalen min er opdraget ordentligt  (her menes ikke af undertegnede, men fra barns ben)

Han er en dejlig mand og en dejlig far - også ude blandt andre.

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nejda..for jeg har aldrig haft sådan en mand, siden jeg blev skilt fra den første.
Så du må bare sparke til ham, på den søde, faste og bestemte måde, og bede ham om at tage sig af "sine" børn også.
Han skal jo ikke udvikle sig til at være en hulemand, vel??
No discussion.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. januar 2011

Hasselnødden

SussieThyssen skriver:

Nejda..for jeg har aldrig haft sådan en mand, siden jeg blev skilt fra den første.
Så du må bare sparke til ham, på den søde, faste og bestemte måde, og bede ham om at tage sig af "sine" børn også.
Han skal jo ikke udvikle sig til at være en hulemand, vel??
No discussion.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

Nej da det er vores børn også når vi er ude

Anmeld

23. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Her er det omvendt mere sød osv ude mellem andre ind her hjemme......:\'(

Henriette som snart få et flip her...

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Når vi får gæster, så tror manden det er hans opgave at servicere dem med hans begavelse, imens jeg kan sørge for mad, kaffe osv.

Men jeg er begyndt at gå ind og sige til ham at han skal komme og hjælpe. Men så får man rynkede bryn fra alle gæsterne, der mener at jeg kuer ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.