syg....kan han leve af mælk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2008

pusling30

Da Lukas var 8 md, fik han rotavirus (opkast og dirré) og kunne intet holde i sig, vi blev indlagt da han var kritisk dehydreret, så jeg vil umiddelbart tro at du bare skal sørge for at han drikker, det betyder ikke så meget at han ikke får mad i nogle dage, bare han drikker rigeligt med væske..
Hvis du har mistanke om at han ikke drikker nok, så mærk på huden, er den tør og er øjnene tørre at se på, så er han dehydret og skal i behandling!!
Knus Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

eliasogmor

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Lille Elias-basse-trold.:( Håber du bliver rask hurtigt! Hæld noget sukkervand, kamillethe eller fortyndet juice eller lign. i ham, hvis han bliver ved med ikke at ville drikke vand eller mælk. Forresten kan han godt overleve på mælk et par dage. Det gjorde Phillip også, da han blev syg for første gang. Da var han også 8 mdr. Ae ae til Elias' feberhede pande...(H) [/citat] han har været feberfri i nat..men stadig meget snottet..så vi skal nok holde dem fra hinanden...men hvis hen får feber igen idag ..kommer vi ikke i morgen vil ikke smitte phillip..

Anmeld

19. september 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vil bare fortælle, at min yngste søn blev fuldammet, til han var 9 mdr. Han ville ikke spise grød, mos etc. Så Elias skal nok klare sig på flydende kost, så længe han får nok væske, især pga. feberen.

God bedring med ham. Det er hårdt for både børn og forældre, når de er syge.

Mvh
Karoline

Anmeld

19. september 2008

eliasogmor

mange tak.......

Anmeld

19. september 2008

tascia

twinboys skriver:

Hej ja det kan han godt... Bare han får nok væske så betyder det ikke så meget, at han ikke spiser,...

Ønsker dig god bedring med ham...

Majbritt(H)

enig...

men hold øje med han, han skal helst ikke blive apatisk, for så skal du reagere og kontakte lægen.

Min søn endte på hospitalet da han var 6 mdr. pga. dehydrering, og det var bare så synd for den lille dreng!

Det du evt kan gøre er, at koge 1 l. vand, blande 1 skefuld sukker i og 1 tsk. salt, og så tilbyde ham det af flaske (bnår det er afkølet selvfølgelig), så er du hvertfalde med til at at opretholde blancen med sukker og salt.. (det fik min søn på hospitalet)

god bedring med ham

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.