syg....kan han leve af mælk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. september 2008

eliasogmor

min lille prins har haft lidt feber i dag..og han er snottet..har igen tilbudt ham skemad, men han ville ikke have det så han fik en flaske..så han har faktisk kun fået 4 flasker i dag...kan han godt leve af mælk for en enkel dag.? han er forresten 8 mdr ..hjælp er en fortvivlet mor det er første gang han er rigtig syg... mvh louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Anja

Jeg vil da synes, at han sagtens kan leve på mælk et par dage :)

Jeg ville nok prøve at tilbyde ham noget mere at drikke - enten mere mælk eller lidt the .... vores den yngste fik flere gange kamillethe med lidt sukker i da han var yngre og var syg.

Det vigtigste er bare at han får væske .....

Anmeld

18. september 2008

eliasogmor

okay....han får nat flasken inden længe.......men mange tak.....

Anmeld

18. september 2008

A.

ja det kan han da men hvis han har feber så husk væske så meget så muligt sukkervand eller kamille the

Anmeld

18. september 2008

Miamaja

jeg var ude for det samme da den lille var 2 måneder gammel og lægen sagde at så længe han tisser fint i løbet af dagen så er det ok. hvis han ikke vil spise en hel uge så skulle jeg ringe igen. en HEL uge, tænkte jeg:-o:))

Anmeld

18. september 2008

eliasogmor

mange tak for respons......

Anmeld

18. september 2008

Stumpen

Sålænge han drikker, så skal det nok gå de næste dage.. Jeg har altid fået at vide at drikkelse er det vigtigste, så de ikke bliver dehydreret..
God bedring med ham..
(H) Anja..

Anmeld

18. september 2008

eliasogmor

tak tak han ville selvfølgelig ikke tage natflasken.....så må prøve senere..

Anmeld

18. september 2008

BellaT

Lille Elias-basse-trold.:( Håber du bliver rask hurtigt! Hæld noget sukkervand, kamillethe eller fortyndet juice eller lign. i ham, hvis han bliver ved med ikke at ville drikke vand eller mælk. Forresten kan han godt overleve på mælk et par dage. Det gjorde Phillip også, da han blev syg for første gang. Da var han også 8 mdr. Ae ae til Elias' feberhede pande...(H)

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Hej ja det kan han godt... Bare han får nok væske så betyder det ikke så meget, at han ikke spiser,...

Ønsker dig god bedring med ham...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.