øv øv øv øv blødning 5 dage før blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

baby84

CamillaValby skriver:

Det er noget lort Men som jeg har fået afvide flere gange så er der nogle der bløder.

Men du får et kæmpe jeg ved præcis hvad det er du går igennem

Tusind tak ja det er sgu lidt noget lort..man gider bare ikke bløde og teste negativt når man har gennemgået alt det bøvl.

Føler jeg er ved at blive sindsyg og glæder mig bare til at få et endeligt svar uanset havd det bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

CamillaValby

baby84 skriver:

Tusind tak ja det er sgu lidt noget lort..man gider bare ikke bløde og teste negativt når man har gennemgået alt det bøvl.

Føler jeg er ved at blive sindsyg og glæder mig bare til at få et endeligt svar uanset havd det bliver.

Det forstår jeg godt

Anmeld

23. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Jeg er i dag på cyklus dag 12. og skal have taget blodprøve onsdag om 4 dage.

Desværre er jeg her til aften begyndt at bløde lidt. Havde faktisk opgivet håbet om graviditet denne gang, men det er sgu alligevel nedslående at se blod Nogle der har prøvet dette og alligevel var gravide??

Håber det ikke bliver mere en den lille smule og at der alligevel er et bette håb.

Det er jeg ked af at høre, det er så svært når man ikke ved om det er lykkedes el. ej... Det er lang tid at vente til testdag, isår når man er i behandling... Håber det bliver ved det og at den er der trods det!!!!!

Lene

Anmeld

23. januar 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Det er jeg ked af at høre, det er så svært når man ikke ved om det er lykkedes el. ej... Det er lang tid at vente til testdag, isår når man er i behandling... Håber det bliver ved det og at den er der trods det!!!!!

Lene

tusind tak.. ja det er svært ikke at blive helt skør af ventetiden. Godt den er over på onsdag.

Det er min første icsi forsøg så jeg burde jo ikke brokke mig, men synes alligevel det er skide svært at være i.

Krydser også for dig her fremover. Du har fortjent medvind fra nu af

Anmeld

23. januar 2011

oo

baby84 skriver:

tak for dit svar. Og tillykke med at det lykkes for dig. Det må være helt utrolig

håber så meget at det sammen sker for mig selvom det er lidt svært at holde humøret oppe.

Har lige et par spørgsmål som jeg håber du vil svare på. Sagde din læge at en tidlig svag blødning ikke nødvendigvis var det samme som mens? fik du også en sådan blødning da du vra gravid og var blødningen  her lige så kraftig som alm mens? Jeg bløder nemlig endnu ikke som alm mens.

Og lige et sidste spørgsmål..hvornår testede du positiv? kan det have været pga lavt hcg-niveau at der kom blødning alligevel?

Jeg er meget lidt håbefuld fordi jeg staidg tester negativt, selv med ultra sensitive tests og nu også  har blødt lidt. Det er sgu ikke lige det man håbede selvom jeg jo godt vidste at risikoen hver gang var størst for dette udfald

det mest utrolige var, at vi var i behandlingspause og nærmest samtidig med at fertilitetslægen ringer mig op og siger at deres dom er, at mine æggeledere simpelthen ikke dur til en hujende fis, sætter et æg sig fast, så jeg blev naturligt gravid

en svag blødning er slet ikke det samme som mens, det er også derfor man først kan tilmelde sig behandling når man har RIGTIG menstruation, altså kraftig rød blødning. alt andet kan være tegn på graviditet. eller ikke tegn på noget, men det er i hvert fald ikke menstruation. For behandlingskvinder er det ofte "gammelt" blod altså blod fra sidste cyklus som presses ud inden næste menstruation - eller inden næste FORVENTEDE menstruation. Så en lille blødning eller pletblødning eller brun blødning er IKKE lig med menstruation.

Ved min første graviditet testede jeg positivt på 30. dagen, den dag jeg også havde fået udleveret fra klinikken som testdag. Det var en svag streg, men jeg blødte ikke. det begyndte jeg dog på, en svag blødning omkring en uge senere og enden på dén historie er, at det var en graviditet udenfor livmoderen.

Ved anden graviditet, den som gav os Sol og som var naturlig, testede jeg først positivt lidt efter forventet mens. jeg havde en langvarig mindre blødning og jeg troede jo ikke jeg kunne blive naturligt gravid, så jeg var bare rigtig rigtig irriteret over at menstruationen ikke bare startede for alvor så jeg endelig kunne melde mig til behandling igen. men så var jeg gravid. Her blødte jeg fra en uge før forventet mens og fire uger frem (hvis ikke det var mere, det er et år siden, så jeg kan ikke huske det helt præcist). Det er der altså bare nogle kvinder der gør og det er helt normalt i behandlingsverdenen at man bløder lidt hist og pist, desværre. Det er jo dødfrustrerende og ens logik sir en, at så er man bare ikke gravid, men det kan man altså ikke regne med! det holdt vores fertilitetslæge (fra OUH) hårdnakket på, men jeg troede hende først da jeg blev gravid anden gang og blødte i så mange uger men havde et sundt og raskt foster i maven

du skal generelt ikke teste før tid, og slet ikke i behandling da nogle af de hormoner man får indeholder HCG og således kan give falskt positivt hvis du tester før tid. vent til du reelt har testdag og så se hvad testen viser, først der kan du regne med svaret uanset hvad (og jo nogle er langsomme til at producere hcg, så de ikke tester positivt før de er gået længere over tid end til forventet mens dag)

Anmeld

23. januar 2011

tinasmor

baby84 skriver:

det er også noget vrøvl jeg skriver, så kan godt forstå i ikke forstår det

Det er nu 13 dage siden jeg fik taget æg ud, hvilket svarer til ÆL og betyder at jeg er på  cyklusdag 27 ca.

burde altså have mens i morgen først, hvis jeg ikke er blevet gravid. Begyndte at bløde meget lidt på 26 . dagen igår så det kan nemt være mens som er tidligt på den desværre.

Øv øv havde sådan håbet at det bette æg de lagde op ville have sat sig fast.

Har dog ikke blødt særlig meget mere så håber, at der alligevel er lidt håb endnu.

Er der nogle som er fået ivf/icsi som har prøvet at bløde før testdagen og som alligevel var gravide??

har en veninde der blødte lidt on and off de første 4 uger efter bp (efter IVF-frys) hun har lidt født en lille datter. Men det skal jo helst ikke være mere end bare en lille smule.

Anmeld

23. januar 2011

baby84

Tjuhl skriver:

det mest utrolige var, at vi var i behandlingspause og nærmest samtidig med at fertilitetslægen ringer mig op og siger at deres dom er, at mine æggeledere simpelthen ikke dur til en hujende fis, sætter et æg sig fast, så jeg blev naturligt gravid

en svag blødning er slet ikke det samme som mens, det er også derfor man først kan tilmelde sig behandling når man har RIGTIG menstruation, altså kraftig rød blødning. alt andet kan være tegn på graviditet. eller ikke tegn på noget, men det er i hvert fald ikke menstruation. For behandlingskvinder er det ofte "gammelt" blod altså blod fra sidste cyklus som presses ud inden næste menstruation - eller inden næste FORVENTEDE menstruation. Så en lille blødning eller pletblødning eller brun blødning er IKKE lig med menstruation.

Ved min første graviditet testede jeg positivt på 30. dagen, den dag jeg også havde fået udleveret fra klinikken som testdag. Det var en svag streg, men jeg blødte ikke. det begyndte jeg dog på, en svag blødning omkring en uge senere og enden på dén historie er, at det var en graviditet udenfor livmoderen.

Ved anden graviditet, den som gav os Sol og som var naturlig, testede jeg først positivt lidt efter forventet mens. jeg havde en langvarig mindre blødning og jeg troede jo ikke jeg kunne blive naturligt gravid, så jeg var bare rigtig rigtig irriteret over at menstruationen ikke bare startede for alvor så jeg endelig kunne melde mig til behandling igen. men så var jeg gravid. Her blødte jeg fra en uge før forventet mens og fire uger frem (hvis ikke det var mere, det er et år siden, så jeg kan ikke huske det helt præcist). Det er der altså bare nogle kvinder der gør og det er helt normalt i behandlingsverdenen at man bløder lidt hist og pist, desværre. Det er jo dødfrustrerende og ens logik sir en, at så er man bare ikke gravid, men det kan man altså ikke regne med! det holdt vores fertilitetslæge (fra OUH) hårdnakket på, men jeg troede hende først da jeg blev gravid anden gang og blødte i så mange uger men havde et sundt og raskt foster i maven

du skal generelt ikke teste før tid, og slet ikke i behandling da nogle af de hormoner man får indeholder HCG og således kan give falskt positivt hvis du tester før tid. vent til du reelt har testdag og så se hvad testen viser, først der kan du regne med svaret uanset hvad (og jo nogle er langsomme til at producere hcg, så de ikke tester positivt før de er gået længere over tid end til forventet mens dag)

tusind tak for den grundige forklaring. Det er beroligende at høre. Må bare tage det som det kommer og håbe det ikke bliver til mere i denne omgang.

Anmeld

23. januar 2011

Lisbeth1985

Åhh, det er jeg virkelig ked af at høre Jeg håber, at du alligevel kan teste positiv på onsdag

Anmeld

23. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, det er jeg virkelig ked af at høre Jeg håber, at du alligevel kan teste positiv på onsdag

i lige måde..du skal teste torsdag ikk`?

Er også skide træt af det, men der er jo stadig et bette bette håb

Anmeld

23. januar 2011

Bavianis

Årh søde - jeg krydser simpelthen sådan fingre!

Og HVIS det utænkelige skule ske (det vi ikke benævner...), så ved du hvad den står på! OG det er IKKE for børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.