baby84 skriver:
tak for dit svar. Og tillykke med at det lykkes for dig. Det må være helt utrolig 
håber så meget at det sammen sker for mig selvom det er lidt svært at holde humøret oppe.
Har lige et par spørgsmål som jeg håber du vil svare på. Sagde din læge at en tidlig svag blødning ikke nødvendigvis var det samme som mens? fik du også en sådan blødning da du vra gravid og var blødningen her lige så kraftig som alm mens? Jeg bløder nemlig endnu ikke som alm mens.
Og lige et sidste spørgsmål..hvornår testede du positiv? kan det have været pga lavt hcg-niveau at der kom blødning alligevel?
Jeg er meget lidt håbefuld fordi jeg staidg tester negativt, selv med ultra sensitive tests og nu også har blødt lidt. Det er sgu ikke lige det man håbede selvom jeg jo godt vidste at risikoen hver gang var størst for dette udfald
det mest utrolige var, at vi var i behandlingspause og nærmest samtidig med at fertilitetslægen ringer mig op og siger at deres dom er, at mine æggeledere simpelthen ikke dur til en hujende fis, sætter et æg sig fast, så jeg blev naturligt gravid 
en svag blødning er slet ikke det samme som mens, det er også derfor man først kan tilmelde sig behandling når man har RIGTIG menstruation, altså kraftig rød blødning. alt andet kan være tegn på graviditet. eller ikke tegn på noget, men det er i hvert fald ikke menstruation. For behandlingskvinder er det ofte "gammelt" blod altså blod fra sidste cyklus som presses ud inden næste menstruation - eller inden næste FORVENTEDE menstruation. Så en lille blødning eller pletblødning eller brun blødning er IKKE lig med menstruation.
Ved min første graviditet testede jeg positivt på 30. dagen, den dag jeg også havde fået udleveret fra klinikken som testdag. Det var en svag streg, men jeg blødte ikke. det begyndte jeg dog på, en svag blødning omkring en uge senere og enden på dén historie er, at det var en graviditet udenfor livmoderen.
Ved anden graviditet, den som gav os Sol og som var naturlig, testede jeg først positivt lidt efter forventet mens. jeg havde en langvarig mindre blødning og jeg troede jo ikke jeg kunne blive naturligt gravid, så jeg var bare rigtig rigtig irriteret over at menstruationen ikke bare startede for alvor så jeg endelig kunne melde mig til behandling igen. men så var jeg gravid. Her blødte jeg fra en uge før forventet mens og fire uger frem (hvis ikke det var mere, det er et år siden, så jeg kan ikke huske det helt præcist). Det er der altså bare nogle kvinder der gør og det er helt normalt i behandlingsverdenen at man bløder lidt hist og pist, desværre. Det er jo dødfrustrerende og ens logik sir en, at så er man bare ikke gravid, men det kan man altså ikke regne med! det holdt vores fertilitetslæge (fra OUH) hårdnakket på, men jeg troede hende først da jeg blev gravid anden gang og blødte i så mange uger men havde et sundt og raskt foster i maven 
du skal generelt ikke teste før tid, og slet ikke i behandling da nogle af de hormoner man får indeholder HCG og således kan give falskt positivt hvis du tester før tid. vent til du reelt har testdag og så se hvad testen viser, først der kan du regne med svaret uanset hvad
(og jo nogle er langsomme til at producere hcg, så de ikke tester positivt før de er gået længere over tid end til forventet mens dag)