øv øv øv øv blødning 5 dage før blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.345 visninger
21 svar
1 synes godt om
22. januar 2011

baby84

Jeg er i dag på cyklus dag 12. og skal have taget blodprøve onsdag om 4 dage.

Desværre er jeg her til aften begyndt at bløde lidt. Havde faktisk opgivet håbet om graviditet denne gang, men det er sgu alligevel nedslående at se blod Nogle der har prøvet dette og alligevel var gravide??

Håber det ikke bliver mere en den lille smule og at der alligevel er et bette håb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Frejsmor

baby84 skriver:

Jeg er i dag på cyklus dag 12. og skal have taget blodprøve onsdag om 4 dage.

Desværre er jeg her til aften begyndt at bløde lidt. Havde faktisk opgivet håbet om graviditet denne gang, men det er sgu alligevel nedslående at se blod Nogle der har prøvet dette og alligevel var gravide??

Håber det ikke bliver mere en den lille smule og at der alligevel er et bette håb.

Jeg skal lige forstå det rigtigt.. Er du gået 12.dage over forventet mens dag, eller havde du normal mens og er bare på 12.dagen af din cyklus, altså lige omkring ÆL tidspunkt?

Anmeld

22. januar 2011

Rockertand

Har ikke forstand på tidsregningen ved behandling - men passer det med implantationsblødning?

Anmeld

22. januar 2011

Rockertand

Dobbelt

Anmeld

23. januar 2011

baby84

Jeg skal lige forstå det rigtigt.. Er du gået 12.dage over forventet mens dag, eller havde du normal mens og er bare på 12.dagen af din cyklus, altså lige omkring ÆL tidspunkt?

det er også noget vrøvl jeg skriver, så kan godt forstå i ikke forstår det

Det er nu 13 dage siden jeg fik taget æg ud, hvilket svarer til ÆL og betyder at jeg er på  cyklusdag 27 ca.

burde altså have mens i morgen først, hvis jeg ikke er blevet gravid. Begyndte at bløde meget lidt på 26 . dagen igår så det kan nemt være mens som er tidligt på den desværre.

Øv øv havde sådan håbet at det bette æg de lagde op ville have sat sig fast.

Har dog ikke blødt særlig meget mere så håber, at der alligevel er lidt håb endnu.

Er der nogle som er fået ivf/icsi som har prøvet at bløde før testdagen og som alligevel var gravide??

Anmeld

23. januar 2011

NilleG

Vil bare sige held og lykke, er sikker på at hvis den ikke er her i denne omgang skal det nok blive til noget i den nærmeste fremtid!!!

Anmeld

23. januar 2011

CamillaValby

Det er noget lort Men som jeg har fået afvide flere gange så er der nogle der bløder.

Men du får et kæmpe jeg ved præcis hvad det er du går igennem

Anmeld

23. januar 2011

oo

jamen min cyklus ændrede sig da jeg var i behandling så jeg ALTID blødte 5 dage før mens OG så fik mens. jeg troede at det betød at ægget ikke havde en chance (jeg tænkte jo: æg på vandring + skylle af blod = ingen chance), men det sagde min fertilitetslæge ikke var tilfældet. efter 5 IUI forsøg hvor jeg ikke blev gravid med denne mærkelige blødningsform, troede jeg naturligvis ikke på hende!

MEN, jeg blev ganske gravid alligevel for et år siden. Og der troede jeg jo heller ikke jeg var gravid fordi jeg blødte jo!

så håbet er absolut ikke ude!! OG det er bare sådan for nogle af os behandlingskvinder, at cyklussen blir fucked op, så vi bløder mlidt "all over the place"

jeg  for dig

Anmeld

23. januar 2011

baby84

Tjuhl skriver:

jamen min cyklus ændrede sig da jeg var i behandling så jeg ALTID blødte 5 dage før mens OG så fik mens. jeg troede at det betød at ægget ikke havde en chance (jeg tænkte jo: æg på vandring + skylle af blod = ingen chance), men det sagde min fertilitetslæge ikke var tilfældet. efter 5 IUI forsøg hvor jeg ikke blev gravid med denne mærkelige blødningsform, troede jeg naturligvis ikke på hende!

MEN, jeg blev ganske gravid alligevel for et år siden. Og der troede jeg jo heller ikke jeg var gravid fordi jeg blødte jo!

så håbet er absolut ikke ude!! OG det er bare sådan for nogle af os behandlingskvinder, at cyklussen blir fucked op, så vi bløder mlidt "all over the place"

jeg  for dig

tak for dit svar. Og tillykke med at det lykkes for dig. Det må være helt utrolig

håber så meget at det sammen sker for mig selvom det er lidt svært at holde humøret oppe.

Har lige et par spørgsmål som jeg håber du vil svare på. Sagde din læge at en tidlig svag blødning ikke nødvendigvis var det samme som mens? fik du også en sådan blødning da du vra gravid og var blødningen  her lige så kraftig som alm mens? Jeg bløder nemlig endnu ikke som alm mens.

Og lige et sidste spørgsmål..hvornår testede du positiv? kan det have været pga lavt hcg-niveau at der kom blødning alligevel?

Jeg er meget lidt håbefuld fordi jeg staidg tester negativt, selv med ultra sensitive tests og nu også  har blødt lidt. Det er sgu ikke lige det man håbede selvom jeg jo godt vidste at risikoen hver gang var størst for dette udfald

Anmeld

23. januar 2011

baby84

NilleG skriver:

Vil bare sige held og lykke, er sikker på at hvis den ikke er her i denne omgang skal det nok blive til noget i den nærmeste fremtid!!!

tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.