Hjælp fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Lolli

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg er i kæmpe dilemma.... min søns vuggestue skal holde fastelavn  d. 4/3 men jeg kan kun finde fastelavns tøj som peter plys og co. dyr, spiderman, batman og den dur...

han er 92-98... hva skal jeres drenge i den str. være????

Hvad med cowboy? Det var min søn sidste år. Cowboybukser, ternet skjorte og cowboyhat. Derudover købte jeg et sæt i BR bestående af en vest, sherifstjerne og revolver med holder til at hænge i bæltet. Så tog jeg en trekantet hagesmæk som "charmeklud".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Lolli skriver:

Hvad med cowboy? Det var min søn sidste år. Cowboybukser, ternet skjorte og cowboyhat. Derudover købte jeg et sæt i BR bestående af en vest, sherifstjerne og revolver med holder til at hænge i bæltet. Så tog jeg en trekantet hagesmæk som "charmeklud".

det var faktisk oz en god ide

Anmeld

22. januar 2011

quity

Oliver&Troia <3 skriver:

woody koster kun  149,- i føtex

Ja tak, men synes de der kostumer er for kunstige, så det bliver "hjemme lavet", Mangler bare en gul ternet skjorte og vesten. Har købt den fedeste woody/cowboy hat til 40 kr.

Anmeld

17. februar 2011

LulaBy

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg er i kæmpe dilemma.... min søns vuggestue skal holde fastelavn  d. 4/3 men jeg kan kun finde fastelavns tøj som peter plys og co. dyr, spiderman, batman og den dur...

Jeg har lavet et blogindlæg om fastelavnstøj som er nemt og billigt at lave – også selvom man ikke kan sy :-) Måske kan du blive inspireret der. Jeg er selv så heldig at min mor har syet en super sej tigerdragt til min søn, så jeg får ingen grå hår i hovedet i år :-)

http://zuizui.dk/blog/2011/2/15/fastelavnstoej-nemt-og-billigt.html

Anmeld

17. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Oliver&Troia <3 skriver:

Frederic på 2,5 har selv bestemt at han ville være prinsesse... 

Så han har selv valgt kjole - 'høj' hæled børne sko og smykke sæt.

Fastelavn handler jo om at klæde sig ud.

Anmeld

17. februar 2011

Dot D

Mor til Frederic skriver:

Frederic på 2,5 har selv bestemt at han ville være prinsesse... 

Så han har selv valgt kjole - 'høj' hæled børne sko og smykke sæt.

Fastelavn handler jo om at klæde sig ud.

Anmeld

17. februar 2011

muzen

har du ikke et short sæt med et eller andet fodbold. min søn fik i pakkekalender et fodboldsæt fra liverpool så han skal helt klart være en liverpool fan

Anmeld

17. februar 2011

LinLin

David var pirat sidste år (da var han str 98 )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.