Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er i kæmpe dilemma.... min søns vuggestue skal holde fastelavn d. 4/3 men jeg kan kun finde fastelavns tøj som peter plys og co. dyr, spiderman, batman og den dur...
han er 92-98... hva skal jeres drenge i den str. være????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min søn skal være elefant (godt nok kun str 74)
Du kunne evt være kreativ og lave en dragt selv så ikke det altid er en ussel fætter br dragt der koster en halv bondegård
henh01 skriver: min søn skal være elefant (godt nok kun str 74) Du kunne evt være kreativ og lave en dragt selv så ikke det altid er en ussel fætter br dragt der koster en halv bondegård
jamen kan ikke finde ud af at sy
Hvad med, at han skulle være pirat?
Det er super nemt. Tag et par gamle cowboybukser du klipper benene af som det bliver frynser til knæene. Tegn dødninghoved på. Så skal han have en stribet bluse på. Så kan du male skægstubbe og et ar i hoved. Prikken over i'et er en bandana på hoved
MoarHvidovre skriver: Hvad med, at han skulle være pirat? Det er super nemt. Tag et par gamle cowboybukser du klipper benene af som det bliver frynser til knæene. Tegn dødninghoved på. Så skal han have en stribet bluse på. Så kan du male skægstubbe og et ar i hoved. Prikken over i'et er en bandana på hoved
og en lap for øjet - kan købes i BR for ingen penge - næsten
i er squ da snu... det er jo perfekt for en dreng
henh01 skriver: og en lap for øjet - kan købes i BR for ingen penge - næsten
Ja, den glemte jeg lige
Det er bare en super nem "dragt" og koster stort set ingen penge
I den størrelse var min dreng edderkop. Sort tøj, hvor jeg havde syet ekstra ben på og pyntetmed edderkoppespin. I år (5 år) vil han enten være woody(toy story) eller vampyr.
Oliver&Troia <3 skriver: i er squ da snu... det er jo perfekt for en dreng
Jeg har lavet det til min dreng flere gange - i år vil han dog gerne være en sommerfugl eller Spidermann Jeg tror det ender med Spidermann
quity skriver: I den størrelse var min dreng edderkop. Sort tøj, hvor jeg havde syet ekstra ben på og pyntetmed edderkoppespin. I år (5 år) vil han enten være woody(toy story) eller vampyr.
woody koster kun 149,- i føtex
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128