MoarJ skriver:
Kæresten var kørt ud efter en grillkylling og pommes til...
Imellemtiden, hvor jeg sådan nogenlunde kunne vandre lidt rundt, vil jeg ligge tøj sammen... 
Det gik rigtig fint, indtil jeg måtte ligge mig på langs på sofaen... Jeg fik voldsomme smerter i underlivet sådan henover skambenet og lændet... 
Jeg lå på sofaen og tænkte hvad gør jeg lige nu... Har en datter der rigtig gerne vil op og putte mens jeg lå der.. Det fik hun også lov til.. Smerterne var så lede at jeg ikke anede et dyt om hvad der foregik.
Jeg prøvede at ligge mig på forskellige måder i håb om at det vil lindre lidt på det... Fandt endelig en måde, og smerterne ligeså stille forsvandt...
Hvad pokker har det været? Tårene lå lige på kanten... Tror ikke på det er ligamentsmerter.. Så slemme kan de da heller ikke være?
Håber nogle kan hjælpe lidt...

De ligamentsmerter jeg havde i starten af min graviditet var lige så onde som mine veer, var på fg for at få det tjekket.. puha en hel dag og nat i store smerter..
og fik beskeden at der slet ikke var noget galt i at ligament smerter var så kraftige og at det var meget normalt hos nogle.. 
men ville nok få snakket med lægen om det, kunne se du skulle til læge tirsdag 
håber ikke du oplever det igen
Anmeld