Jeg måtte ligge mig... Det hele blev et mareridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Mira0911

Kæresten var kørt ud efter en grillkylling og pommes til...  Imellemtiden, hvor jeg sådan nogenlunde kunne vandre lidt rundt, vil jeg ligge tøj sammen... 

Det gik rigtig fint, indtil jeg måtte ligge mig på langs på sofaen... Jeg fik voldsomme smerter i underlivet sådan henover skambenet og lændet... 

Jeg lå på sofaen og tænkte hvad gør jeg lige nu... Har en datter der rigtig gerne vil op og putte mens jeg lå der.. Det fik hun også lov til.. Smerterne var så lede at jeg ikke anede et dyt om hvad der foregik. 

Jeg prøvede at ligge mig på forskellige måder i håb om at det vil lindre lidt på det... Fandt endelig en måde, og smerterne ligeså stille forsvandt... 

Hvad pokker har det været? Tårene lå lige på kanten... Tror ikke på det er ligamentsmerter.. Så slemme kan de da heller ikke være? 

Håber nogle kan hjælpe lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

SussieThyssen

Kæresten var kørt ud efter en grillkylling og pommes til...  Imellemtiden, hvor jeg sådan nogenlunde kunne vandre lidt rundt, vil jeg ligge tøj sammen... 

Det gik rigtig fint, indtil jeg måtte ligge mig på langs på sofaen... Jeg fik voldsomme smerter i underlivet sådan henover skambenet og lændet... 

Jeg lå på sofaen og tænkte hvad gør jeg lige nu... Har en datter der rigtig gerne vil op og putte mens jeg lå der.. Det fik hun også lov til.. Smerterne var så lede at jeg ikke anede et dyt om hvad der foregik. 

Jeg prøvede at ligge mig på forskellige måder i håb om at det vil lindre lidt på det... Fandt endelig en måde, og smerterne ligeså stille forsvandt... 

Hvad pokker har det været? Tårene lå lige på kanten... Tror ikke på det er ligamentsmerter.. Så slemme kan de da heller ikke være? 

Håber nogle kan hjælpe lidt... 

Hmmm...det lyder da voldsomt.
Hold øje med om det kommer igen, og hvis det gør..så synes jeg altså du skal snakke med FG eller læge.
 Krydser fingre for at det IKKE gør.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Hmmm...det lyder da voldsomt.
Hold øje med om det kommer igen, og hvis det gør..så synes jeg altså du skal snakke med FG eller læge.
 Krydser fingre for at det IKKE gør.

Kærligst
Sussie

Skal heldigvis til læge på Tirsdag og der bliver det også nævnt... 

Anmeld

22. januar 2011

Laulund87

Hmm ved jo selvfølgelig ikke om det er det samme, men jeg havde voldsomme smerter med jævne mellemrum indtil uge 10, mener jeg..

Lægen kunne ikke sige hvad der var for der var ikke noget galt. Var der noget da du ventede Julie?

Det er sikkert bare det hele der giver sig derinde

Anmeld

22. januar 2011

DK

Jeg havde altså de ONDE ligamentsmerter her anden gang! Altså jeg tænkte også hele tiden "det KAN ikke være normalt det her, der MÅ være noget galt".

Men det var bare ligamenterne der strækkede sig, og det startede så hurtigt. Jeg blev nødt til at tage smertestillende for at holde det ud!

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Hmm ved jo selvfølgelig ikke om det er det samme, men jeg havde voldsomme smerter med jævne mellemrum indtil uge 10, mener jeg..

Lægen kunne ikke sige hvad der var for der var ikke noget galt. Var der noget da du ventede Julie?

Det er sikkert bare det hele der giver sig derinde

Der var ingenting med Julie... 

Synes da lige denne omgang her til aften var noget led... 

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

DK skriver:

Jeg havde altså de ONDE ligamentsmerter her anden gang! Altså jeg tænkte også hele tiden "det KAN ikke være normalt det her, der MÅ være noget galt".

Men det var bare ligamenterne der strækkede sig, og det startede så hurtigt. Jeg blev nødt til at tage smertestillende for at holde det ud!

Okey - Så kan det måske godt være ligamentsmerter... Som går i ryggen og lændet også? 

Anmeld

22. januar 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Der var ingenting med Julie... 

Synes da lige denne omgang her til aften var noget led... 

Jeg havde virkelig også ondt og var da ret bange, men der var absolut intet galt

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg havde virkelig også ondt og var da ret bange, men der var absolut intet galt

Kan jeg godt forstå.. Der har heller ikke været noget siden, andet end de normale smerter jeg render rundt med.. lidt ligesom bækkensmerter... Det får jeg svar på, på tirsdag... 

Anmeld

22. januar 2011

Tropez

Jeg har altså også haft virkeligt slemme ligament smerter så ondt at jeg kun kunne tænke nå det var så den graviditet, men nu er jeg 13 uger henne og den lille er der endnu, men det er smerterne også dog ikke så tit eller voldsomt men de er der knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.