Tropez skriver:
Ja jeg sidder her, og bliver totalt overvældet SUK
Min mega dejlige moar, har været så sød at gemme alt fra da hun ventede mig, og min lillebror, så jeg har fået min vandrejournal hjem, og der ligger alt i.
Der er sågar indkøbslister, til min barnedåb og hvad forsamlingshuset, kostede at leje, og maden vi fik til min barnedåb, samt alle lykønsknings kort fra lige efter jeg er blevet født og dem fra barnedåben, og hvad folk har givet mig i gave 
Ikke nok med det så kan jeg jo se alle dataerne, for min mors graviditet, at hendes termin var sat til den 12 nov 81, (kom til verden den 17) og at hun den 12 nov havde været afsted på sygehuset fordi hun havde haft rigtig mange plukveer, og at hun var blød og tilbagetrukket, men ikke i fødsel
og så havde hun kun taget 10 kg på
.
Kan også se at min mor har deltaget i fødselsforberedelse og jeg har enda fået hele deltager listen med, hvor der står fulde navne og adresser på hvor de boede i dengang, det er simpelthen så sjovt at se.
Det er også totalt hyggeligt at se hvor mine forældre havde handlet ind, og hvilke forretninger der er lukket og hvilke stadig består bare under andet navn.
Er jeg mon den eneste der har disse ting og synes det er hyggeligt nu hvor jeg selv skal være mor, ligsom at få lidt ideer til min egen skrapbog til den lille ny der kommer og om, den måske bliver glad ved at få det når den selv skal have børn
god weekend til alle
Hehe...jeg har også gemt alt til mine 3, så når de skal have deres første, så får de det hele 
Charlotte har allerede fået alt sit, da hun for 6 år siden skulle have Asbjørn.
Kan jo se at du er født halvanden måned efter min den ældste.
Måske var din mors og min generation bare mere opsat på at gemme det hele til jer 

Kærligst
Sussie