jogging bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Mikkel's mor <3

nu er min kæreste og jeg de der sporty typer og går meget rundt i træningsbukser, og ja jeg syntes nu det er fedt nok, at man kan være så chilleren' sammen, og så er det jo også lettere at komme til, hvis det er sådan man tænker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

FrøkenHedegaard skriver:

Ja, man forelsker sig vel i personen og ikke tøjet

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Helt enig og jeg må indrømme at jeg selv er typen, der godt kan finde på at vade rundt i jogginbukser herhjemme  

Min yndlingsbeklædningsdel er mine Hummeltræningsbukser og jeg går også i dem hver dag - der rører mig heller ikke at tage i Bilka med dem. Folk kender mig og ved, hvad jeg står får træningsbukser eller ej

Anmeld

22. januar 2011

BellaCiinea

Min kæreste går i joggingbukser til hverdag, men dog en forholdvis pæn t-shirt =)

Han finder sig bedst tilpas i joggingbukser, så det sys jeg er okay. De er så slet ikk grimme eller noget =)

Når vi skal til fødselsdag osv osv, så må han dog i de pæne cowboybukser =)

Anmeld

23. januar 2011

tinasmor

Hmm, jeg er selv i tvivl. Jeg kan godt se hvor du kommer fra. Men tilgengæld er jeg så desværre også så selv typen der skifter til noget mere konfertabelt når jeg kommer fra arb.

Jeg prøver dog i weekenden at gøre mig lidt pænere.

Måske du kunne købe noget til din mand, i samme stil som han synes er fint, men i lidt "pænere" version. Der bliver jo lavet så meget lækkert sportstøj for tiden.

Anmeld

23. januar 2011

Janni85

Baagøe skriver:

Jeg ville være fløjtende ligeglad, så længe han var pæn, når vi var ude

Anmeld

23. januar 2011

Mormilla

Jeg hader at se folk i jogging tøj. Min mand har altid pænt tøj på og han sætter os altid håret. Jeg har os altid tøj og sminke og sat håret hver dag Føler mig bare mere frisk sådan... Men det med at gå tidligt i seng det kunne jo være fordi han er træt. Vi går os i seng omkring kl.21. Men vi ligger så og ser lidt tv sammen og snakker inden vi falder i søvn... Men min mand stå os op kl. 5 hver morgen... Men snak med din mand om det!

Anmeld

23. januar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

-Hej Alle..
vi er et par som har været sammen omkring et år... Jeg er super glad for minkæreste og syan ntes i bund og grund vi er gode sammen...
Jeg har det bare sådan at de sidste mange mdr har han kun vadet rundt i slidte trøjer og jogginger bukser fra når han kommer hjem fra job kl14 og til han går alt for tidlig iseng, tit er klokken ikke mere end ni, jeg er ked af at vi ikke har noget voksen tid sammen.. mine unger på 10 og 11 år er ikke gået i seng når han går i seng..
Men tilbage til emmnet.. Jeg syntes godt man kan gøre sig lidt lækker for hinnden og ikke bare dvaske rundt i jogging tøj.. hvad mener I???

jeg synes da kun det er super lækkert når min mand har joggingbukserne på, så er det nemmere at komme til

Anmeld

23. januar 2011

Nalle

Jeg har intet problem med hvis min kæreste går i jogging tøj, selvom det kun er når vi har været oppe at træne han gør det. Han tager det jo ikke på for at " irrettere " mig, når han kommer hjem fra arbejde, kan han også nemt have arbejdstøj på en hel dag, hvis vi ikke skal noget. Det rør mig ikke, han brokker dig jo heller ikke de dage jeg har morgen hår til kl 12

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Janni85 skriver:

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.