jogging bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Anonym trådstarter

-Hej Alle..
vi er et par som har været sammen omkring et år... Jeg er super glad for minkæreste og syan ntes i bund og grund vi er gode sammen...
Jeg har det bare sådan at de sidste mange mdr har han kun vadet rundt i slidte trøjer og jogginger bukser fra når han kommer hjem fra job kl14 og til han går alt for tidlig iseng, tit er klokken ikke mere end ni, jeg er ked af at vi ikke har noget voksen tid sammen.. mine unger på 10 og 11 år er ikke gået i seng når han går i seng..
Men tilbage til emmnet.. Jeg syntes godt man kan gøre sig lidt lækker for hinnden og ikke bare dvaske rundt i jogging tøj.. hvad mener I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Muffinmus

synes jogging tøj er SÅ tarveligt.

Fedt nok hvis ens mand erden sporty type og lige har løbet en maraton, men gad sgu ikke glo på en fyr i hængerøvsjoggingbukser og slidte trøjer hver dag.Nixen.Lidt må man sgu godt gøre ud af sig selv og det kræver jo ikke lige frem det helt store at finde et par andre bukser.

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

hva laver han til hverdag... er han jakkesætsmand eller?

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

-Hej Alle..
vi er et par som har været sammen omkring et år... Jeg er super glad for minkæreste og syan ntes i bund og grund vi er gode sammen...
Jeg har det bare sådan at de sidste mange mdr har han kun vadet rundt i slidte trøjer og jogginger bukser fra når han kommer hjem fra job kl14 og til han går alt for tidlig iseng, tit er klokken ikke mere end ni, jeg er ked af at vi ikke har noget voksen tid sammen.. mine unger på 10 og 11 år er ikke gået i seng når han går i seng..
Men tilbage til emmnet.. Jeg syntes godt man kan gøre sig lidt lækker for hinnden og ikke bare dvaske rundt i jogging tøj.. hvad mener I???

Jeg ville være fløjtende ligeglad, så længe han var pæn, når vi var ude

Anmeld

22. januar 2011

Fru.Mäes <3

Baagøe skriver:

Anmeld

22. januar 2011

SD21

Herhjemme er det eneste jeg ser min kæreste i, joggingbukser eller arbejdstøj ! Hver dag, hver uge !!

Anmeld

22. januar 2011

mor-til-vanessa

jeg ser ikke nogen grund til at man ikke kan smide slips og jakkesæt når man kommer hjem.

jeg skifter selv tøj når jeg kommer hjem fra skole. man kan også se lækker ud i jogging tøj

Anmeld

22. januar 2011

Lou87

Kommer an på situtionen ang arbejde og sådan..
Min kæreste kommer hjem i arbejdstøj som regel jo, og han er da heldigvis flink til og skifte eller tage et bad med det samme næsten. Nogen gange skifer han da også til behageligt tøj og vader rundt i det.. men gør jeg også af og til selv.
Self kan det da være træls hvis han altid ser sådan ud - man skal ihvertfald ikk "glemme" sit udseende fordi man er i forhold..
Det synes jeg er så ærgeligt når man gør sådan noget.

Man forelskede sig jo ikke i den der joggingtøj type med usat hår, så det da rart man ser dem "pæne" af og til og ikk kun når man ska til tante olgas 80 års

Er glad for min kæreste tænker over det ihvertfald.
FOR VED fra tidligere forhold at jeg blev træt af og glo på min kæreste vvs tøj hver dag fra morgen til aften agtigt!

Anmeld

22. januar 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Helt enig og jeg må indrømme at jeg selv er typen, der godt kan finde på at vade rundt i jogginbukser herhjemme  

Anmeld

22. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

-Hej Alle..

Jeg tænkte på....når han så går i seng kl. 21, falder han så i søvn med det samme eller ligger han og læser? Det kunne jo være han er den type, der har et større søvnbehov end du måske har

Hvad med weekenderne.....er han så meget sammen med jer der? eller er det, det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.