Nogen der har forstand på blodtryk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

klmf

D-Micka skriver:

Ja det har jeg godt fået af vide

Og har ikke lavet en hylene fis hele dagen andet end at ligge og se tv

Ha ha, jamen så er det jo nok så lavt som det kan blive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

D-Micka

Mange tak for svar allesammen

Har været indlagt et døgns tid og er lige kommet hjem .. 

Har svangreskabsforgiftning så må ikke lave noget som helst og der bliver holdt nøje øje nu

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

D-Micka skriver:

Det er sådan, at jeg har fået et blodtryksapparat med hjem..

Fik af vide jeg skulle henvende min til fødegangen hvis den lå over 140/90.. Men vil det sige noget det bagerste tal er højt og det andet ikke er ?

Så vidt jeg ved, er det vigtigste tal det bagerste, det er også vigtigt du slapper af imens og ikke taler, og ligger dte lidt højt, så prøv at måle det igen, men du skal jo nok holde øje med at det ikke pludselig stiger meget

Anmeld

23. januar 2011

D-Micka

Maja84 skriver:

Så vidt jeg ved, er det vigtigste tal det bagerste, det er også vigtigt du slapper af imens og ikke taler, og ligger dte lidt højt, så prøv at måle det igen, men du skal jo nok holde øje med at det ikke pludselig stiger meget

Ja det fik jeg godt af vide

Er også lige kommet hjem efter en indlæggelse..

Har svangreskabsforgiftning så det er bare med at slappe af og så skal jeg til en masse kontroller ..

Anmeld

23. januar 2011

Livsmor

D-Micka skriver:

Mange tak for svar allesammen

Har været indlagt et døgns tid og er lige kommet hjem .. 

Har svangreskabsforgiftning så må ikke lave noget som helst og der bliver holdt nøje øje nu

Gør endelig som de siger, jeg fødte i uge 31+5 ved AKS pga HELLP(svær svangerskabsforgiftning) Jeg var indlagt onsdag-torsdag, og blev sendt hjem med besked om at komme igen søndag. Men skulle selvfølgelig kontakte dem hvis jeg på nogen måde blev dårlig, og lørdag morgen kl. 7 var jeg indlagt igen. Blev mere og mere dårlig iløbet af dagen, ved 21 tiden blev min datter født.

Hun er idag 2 år og 8 mdr, er en lille pige med meget gang i, både krop og mund ;O)

Karina

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

D-Micka skriver:

Ja det fik jeg godt af vide

Er også lige kommet hjem efter en indlæggelse..

Har svangreskabsforgiftning så det er bare med at slappe af og så skal jeg til en masse kontroller ..

Jeg ahr stor risiko for det, og bliver også holdt øje med, mit blodtryk er desværre for højt og er ekstramt plaget af vand i benene. Ved man skal slappe af, men fik også at vide det var godt at ta i svømmehallen, så hvis du må det, og har meget vand i kroppen, kan jeg helt klart anbefale en tur i det varme bassin i svømmehallen, bare det at ligge/sidde og slappe af i vandet, var rigtig dejligt, og jeg var meget mindre hævet de forskellige steder efter jeg kom op, kom dog desværre igen efter 2 timers tid, men var skønt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.