Jeg tror da bare, at din kæreste bliver skuffet, når de to streger ikke er der, og at sædprøven gå lidt for tæt på hans mandlighed? Tænk, hvis prøven viste, at alle de negtive tests var hans skyld, fordi han ikke laver ordentlig sæd (som jo er det eneste, mænd kan prale af i graviditetsforbindelse).
Og nej, det er ikke en rationel, medmenneskelig måde at reagere på, men kvinder har ikke eneret til at være irationelle og hormonelle. Mænd kan også blive kede af det og ikke vide, hvad de skal gøre med sig selv, så de verbalt slår ud efter andre.. Præcis ligesom os damer. De gør de bare heldigvis ikke så tit 
Jeg ville prøve at gå ham i møde og sige, at du også er skuffet, men at det ikke nytter, I lader det gå ud over hinanden. Et skridt videre må du jo sige direkte, at du ikke kan finde dig i, at han lader det gå ud over dig.
Jeg er meget enig i dette svar.
Jeg tror også det handler om følelsen af skuffelse (negative gravidtets-teste) og usikkerhed (sæd-prøver) ....Måske overrasker det endda ham selv, hvor meget det i virkeligheden påvirker ham?!
Og nogle mænd reagerer bare ligeså følelsesladet, som vi kvinder ofte gør. Og det er vel i princippet okay. Ikke at du skal have en følelse af, at det er din skyld eller noget - det er selvfølgelig ikke okay. Men i stedet for at stille dig uforstående overfor ham, eller blive såret og få det til at handle om dig og ham imellem, så prøv at mød ham i hans frustration ....selvfølgelig sige fra overfor at være hans skydeskive (men alle parforhold kommer ind imellem til at tappe lidt på sin partner, for hvor skal man ellers lukke sin galde og sine negative følelser ud henne?), og snak med ham om det. Du kan sagtens sige fra overfor, at han lader det gå ud over dig, men samtidig vise forståelse for ham og snakke med ham om det.
I går jo dybest set nok med mange af de samme følelser omkring det, tror du ikke?