Anonym skriver:
Heej tøser...
Jeg ved ikke, jeg har nok bare brug for at komme ud med det her...
Min kæreste og jeg har det normalt rigtig rigtig dejligt sammen, vi kan alt sammen og jeg er slet slet ikke i tvivl om at han elsker mig højere end noget andet i verden, slet ikke....
Men hver gang jeg tester negativ bliver han så sur på mig, som om det var min skyld at der ikke er noget... Jeg ved at han glæder sig rigtig meget til at det bliver vores tur, og det gør jeg også, HELT VILDT, men det er jo ikke min skyld, hvis jeg kunne bestemme havde den været positiv fra den dag jeg smed p-pillerne....
også da han skulle ned og tjekkes (sæd prøve) snerrede han af mig og alt jeg gjorde den dag var forkert, jeg ved virkelig ikke hvad der går af ham....
Håber at der er nogen der har nogle bud på hvad jeg kan gøre???
Det som jeg tror i virkeligheden er din kærestes problem er, at han er hunderæd for, at det er ham, der ikke er leveringsdygtig nok, altså at der er noget i vejen med hans sæd.
Og sådan er der bare nogle mænd, der har det. Det går deres mandighed for nær, ved tanken om at de måske ikke kan lave børn. Og det kan virkeligt fylde hele deres univers, og får dem til at tro, at så dur de bare ikke...som mand.
Jeg har en veninde, hvor det viste sig at hendes mand havde en meget dårlig sædkvalitet. Han blev så vanskelig, at han var lige ved at smadre deres parforhold.
Han reagerede også ved, at være sur, som du beskriver, og blev så mere og mere vanskelig fordi hun ikke fik talt ordentlig ud med ham og bremset ham.
Til sidst måtte hun sætte ham stolen for døren.
Enten tog han sig sammen eller også tvang han hende til at forlade sig. Hun forklarede ham, at hun ikke kunne leve med hans vrede og surhed. Hun understregede også, at hun var fuldstændig ligeglad med om han kunne lave børn eller ej, for det var HAM hun elskede og ikke hans sædkvalitet, men hvis det skulle fortsætte sådan, så slog han kærligheden ihjel.
Det gjorde heldigvis, at han tog sig sammen og indvilgede i at de skulle få hjælp, og de fik en dejlig lille dreng 
Jeg har også oplevet og hørt om andre tilfælde, hvor det er manden, der flipper ud, og hvergang er det fordi han altså i sin underbevidsthed bilder sig ind, at han er mindre mand, hvis han ikke kan lave børn.
Så se at få snakket med din kæreste om tingene. Gå ham på klingen og få ham til at lukke op for sine følelser, og få talt ud.
Det andet er jo ikke til at holde ud.

Kærligst
Sussie