trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Vidunderligeunger

Albertesmor skriver:

Altså jeg sælger mine ting til en fast pris gider ikke alt det med luk og mine ting er billige i forhold til mærke og stand, derfor skriver jeg altid at det er køber der betaler tsgebyr  men det beløb de trækker gebyr fra er beløbet inkl porto altså HELE beløbet som tshandlen er på så hvis du sælger noget til 150,00 hvor porto er 50,00 så betaler du gebyr af 200,00 så er vi lige pludselig oppe på 10,00 og det gider jeg ikke miste på en næsten ny Molo bluse eksempelvis om i forvejen kun har kostet 50,00

ahh okay jamen det var godt du skrev det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

*Toffee*

BlyViol skriver:

okay... men det er jo ikke så meget.. 4 procent men tak for info... så en anden gang skal jeg skrive ex. 150+ de 4%

Det er meget forskelligt fra sælger til sælger om de opkræver for de 4 %..

Personligt går jeg udenom de sælgere der opkræver de 4 %. Det er ikke et gebyr jeg mener køber skal betale. (Men det er der igen delte meninger om, så det er en stillingtagen du selv skal tage).

Dog synes jeg ofte at de som opkræver de 4 % tilbyder at handle via bankkonto, så gebyret spares (tilgengæld er noget sikkerheden så også væk).

Anmeld

22. januar 2011

Vidunderligeunger

Toffi skriver:

Personligt går jeg udenom de sælgere der opkræver de 4 %. Det er ikke et gebyr jeg mener køber skal betale. (Men det er der igen delte meninger om, så det er en stillingtagen du selv skal tage).

Dog synes jeg ofte at de som opkræver de 4 % tilbyder at handle via bankkonto, så gebyret spares (tilgengæld er noget sikkerheden så også væk).

nå, men jeg handlede via bank... jeg skal sgi ha mine penge hihi

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Jeg har heldigvis supermange kunder som alle har været tilfredse og gladeligt betaler gebyret, alternativt sættes prisen jo bare op, men jeg vil hellere opkræve gebyr og have faste priser fremfor alt det med luk og så vidre, der mister jeg også meget da der er ofte er nogle der gerne vil byde over

Anmeld

22. januar 2011

*Toffee*

BlyViol skriver:

Nååå men hvis du handler via bank, så er der jo ingen gebyr

Jeg kan nu godt lide TS systemet. Jeg kan godt lide ideen om at pengene er der med det samme, og man får hinandens adresser osv.

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

BlyViol skriver:

Husk ikke at sende noget før beløbet er på din konto  du kan altid hæve det beløb du har på din tskonto til din egen bankkonto til info.

Anmeld

22. januar 2011

Vidunderligeunger

Albertesmor skriver:

Husk ikke at sende noget før beløbet er på din konto  du kan altid hæve det beløb du har på din tskonto til din egen bankkonto til info.

ja det kunne jeg læse mig frem til, men vil bare gerne have dem med det vuns

vil gå i seng. tak for info

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

BlyViol skriver:

ja det kunne jeg læse mig frem til, men vil bare gerne have dem med det vuns

vil gå i seng. tak for info

Velbekommen og er det en meget dyr vare så sørg for at få en indleveringskvittering på posthuset så du kan bevise at du har sendt det

Anmeld

22. januar 2011

*Toffee*

Albertesmor skriver:

Jeg har heldigvis supermange kunder som alle har været tilfredse og gladeligt betaler gebyret, alternativt sættes prisen jo bare op, men jeg vil hellere opkræve gebyr og have faste priser fremfor alt det med luk og så vidre, der mister jeg også meget da der er ofte er nogle der gerne vil byde over

Jeg er også en glad og tilfreds kunde  For mig er det mere noget principielt. Og som jeg sagde så er der delte meninger på lige det område.

Jeg har også altid faste priser, gider nemlig heller ikke alt det der. Jeg har alt inkluderet i mine priser, så er der nemlig ikke så meget at rafle om. Nogle gange er portoen blevet lidt dyrere end jeg havde regnet med, den må jeg så tilgengæld æde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.