trendsales

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Vidunderligeunger

der er en som gerne vil købe noget af mig inde på TS, og vi er enige om en pris.. Hvem gør så det næste?? Hvordan finder hun mit kontonummer og jeg hendes adresse?? det er første handel i TS, så bær over med spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Ranarupta

BlyViol skriver:

der er en som gerne vil købe noget af mig inde på TS, og vi er enige om en pris.. Hvem gør så det næste?? Hvordan finder hun mit kontonummer og jeg hendes adresse?? det er første handel i TS, så bær over med spørgsmål

Du skal oprette en TS-handel på det aftalte beløb.
Når køber så godkender, får du mail med hendes adresse og omvendt (så hun har en slags sikkerhed). Og så sender du

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

BlyViol skriver:

Har i aftalt hvem der skal betale de 4 procent tsgebyret er på??

Anmeld

21. januar 2011

Vidunderligeunger

Ranarupta skriver:

Du skal oprette en TS-handel på det aftalte beløb.
Når køber så godkender, får du mail med hendes adresse og omvendt (så hun har en slags sikkerhed). Og så sender du

tusind tak så er det gjort jaaah..!!!

Anmeld

21. januar 2011

Vidunderligeunger

Albertesmor skriver:

Har i aftalt hvem der skal betale de 4 procent tsgebyret er på??

ehm nej

Anmeld

21. januar 2011

MaliksMor

BlyViol skriver:

hvad hedder du på trendsales ?

Anmeld

21. januar 2011

Vidunderligeunger

CamillaRH skriver:

hvad hedder du på trendsales ?

hehe mama-me  

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

BlyViol skriver:

ehm nej

Husk det til en anden gang at det beløb du laver en tshandel på bliver der trukket 4 procent fra beløbet

Anmeld

21. januar 2011

Vidunderligeunger

Albertesmor skriver:

Husk det til en anden gang at det beløb du laver en tshandel på bliver der trukket 4 procent fra beløbet

okay... men det er jo ikke så meget.. 4 procent men tak for info... så en anden gang skal jeg skrive ex. 150+ de 4%

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

BlyViol skriver:

okay... men det er jo ikke så meget.. 4 procent men tak for info... så en anden gang skal jeg skrive ex. 150+ de 4%

Altså jeg sælger mine ting til en fast pris gider ikke alt det med luk og mine ting er billige i forhold til mærke og stand, derfor skriver jeg altid at det er køber der betaler tsgebyr  men det beløb de trækker gebyr fra er beløbet inkl porto altså HELE beløbet som tshandlen er på så hvis du sælger noget til 150,00 hvor porto er 50,00 så betaler du gebyr af 200,00 så er vi lige pludselig oppe på 10,00 og det gider jeg ikke miste på en næsten ny Molo bluse eksempelvis om i forvejen kun har kostet 50,00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.